tutuille terkkuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumi

Jäsen
20.01.2005
115
0
16
Kerronpa nyt täälläkin, että ensi torstaina on h-hetki. Tehdään suunniteltu sektio ja sitten tämä painajaismainen raskaus päättyy tavalla tai toisella :ashamed:
Vauvan ennuste ei ole mikään kovin ruusuinen, mutta toivomme tietysti että kaikki menisi silti hyvin.

Voimia sinulle ja miehellesi. toivomme kaikki että hyvin teille käy ja vauvan kanssa sitten myöhemmin kotiin pääsette. Enkeleitä ja onnea torstaille.. :hug:

Hei Lumi!

En tiedä oletko se Lumi jonka kanssa olen joskus jotain kirjoitellut. Muistatko sinä minut? Meillä kuoli vauva marraskuussa 2004 raskausviikolla 27.
Olet siis raskaana ja sektio tulossa....voimia ja onnea. Onko vauvanne sairas...jos saan udella. Ainakin kirjoituksestasi käy ilmi ettei kaikki oel hyvin.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 22:45 sussu82 kirjoitti:
Hei Lumi!

En tiedä oletko se Lumi jonka kanssa olen joskus jotain kirjoitellut. Muistatko sinä minut? Meillä kuoli vauva marraskuussa 2004 raskausviikolla 27.
Olet siis raskaana ja sektio tulossa....voimia ja onnea. Onko vauvanne sairas...jos saan udella. Ainakin kirjoituksestasi käy ilmi ettei kaikki oel hyvin.

Hei!

Muistan kyllä nimimerkkisi, mutta en ole kai varsinaisesti kanssasi kirjoitellut. Niin meidän vauvalla on paha palleatyrä joka on estänyt keuhkojen kasvun lähes kokonaan :\|
Kohdussa vauva voi hyvin, mutta heti synnyttyään on suuri vaara ettei pysty hengittämään edes hengityskoneen avulla.
Ennuste on heikko, mutta jos vauva on tarpeeksi sitkeä, niin ne pienetkin keuhkot voivat toimia tarpeeksi hyvin ja elintoiminnot saadaan vakaiksi. Jossain vaiheessa tehtäisiin vauvalle sitten korjausleikkaus jonka jälkeen keuhkot sitten voisivat kasvaa normaalikokoisiksi.
Kiitos kannustuksesta :hug:

Oikein paljon voimia teille ja toivottavasti nyt hyvin käy!!! Tiedän kokemuksesta miltä tuntuu menettää oma lapsi, mutta toivotaan oikein kovasti ettei näin tulisi teille käymään.
Enkeleitä mukaanne!!! :hug:

oikein paljon voimia sinulle Lumi! toivon todella että pienokainen saa olla terve.. en itse ole kokenut lapsen menettämistä mutta sisälläni koko ajan pelko omani menettämisestä vaikkei olisi aihetta, vaikkei koskaan tiedä mitä tapahtuu! en tiedä kuinka jaksaisin sinun ja teidän muiden asemassa, tuntuu niin sydäntä raastavalta lukea teidän kokemuksia! muistakaa että on aina yksi jolta voi pyytää voimia jaksaa.. en ole mikään uskovainen mutta välillä on pakko rukoilla että jaksaa kohdata kaikki elämän kolhut vaikkakin aivan liian harvoin... :hug:

Hei Lumi! Tulin kurkkaamaan josko kirjoituksiasi näkyisi tällä palstalla, ja sattuikin heti silmään... :hug: luin vauva-lehden palstaa ja sieltä huomasin joko sinun/jonkun muun samassa tilanteessa olevan kertomuksen...
Tiedäthän että meillä on sitten h-hetkellä peukut ja varpaatkin pystyssä, ja kovasti enkeleitä lähetämme pikkuisellenne :heart:
Voimia!

voimia, onnea ja suojelusenkeleitä sinulle lumi ja läheisillesi. Kyyneleeet nousi silmiin ku luin tarinasi, Toivon niin että kaikki menee hienosti teidä kohdalla. Minulla itsellä on pieni enkelivauva.

:hug: :hug: :hug:

Heippa Lumi!

Et tunne minua mutta olen lukenut juttujasi tältä palstalta. Saattoi olla että vastasin sinulle joskus kun raskautesi alussa kyselit mikä on palleatyrä. Olen äitiyslomalla osastolta johon vauvasi menee synnyttyään ja voin kertoa että hän tulee saamaan mitä parhainta hoitoa yksikössämme (mikäli muistan oikein ja asutte Tampereella?).

Voimia sinulle ja miehellesi! Toivottavasti vauvanne on sitkeää taistelijaluonnetta ja jaksaa taistella ensimmäiset vaikeat viikot ennen leikkausta. Älkää arkailko puhua tunteistanne hoitajille ja sairaalan muille työntekijöille kuten kriisihoitajalle ja sairaalateologille.
Voin suositella teille erittäin lämpimästi sairaalapastori Taru Varpeniusta. Hänen numeronsa saatte osastolta.