Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei näytä samalta, nuo näyttää olevan koholla eivätkä nuo näytä muuten kutiavan.. eikös itikan puremat muuten kutia??
No rokotko ei kutia? Nyt muakin alkaa jo naurattaa..

Kun mulle tulee hyttysenpuremista tuollaisia paukamia, niin niitä lähinnä vähän kirvelee ja polttelee. Sä haluat nyt vaan väittää..
Enhän minä ole rokkoa epäillytkään..

Yliherkkyyttä.. kuka haluaa väitellä..
Mutta joo, kiitoksia asiallisista kommenteista.. tulihan täällä kaksi kommenttia että voi olla alkavaa vesirokkoa.. tai lutikoita.. ei kaikki hyttysiä tarjonnut..
Mutta seuraillaan.. en ole edelleenkään tosin hyttysien kannalla..
Mä en nyt edes ymmärrä mitä tarkoitat. Ensiksikin, ihan satavarmasti epäilit rokkoa, kirjoitit "alkaako leviämään?" jne. Nyt vaan yrität muokata asiaa haluamaasi suuntaan.
Ja mitä tarkoitat tuolla yliherkkyyttä.. kuka haluaa väitellä -kommentilla. Onko se yliherkkyys niin tylsä vaihtoehto, ettei se oikein sovi sulle.
Joo, ap antoi aloituksessaan ihan selkeästi ymmärtää, että epäilee rokkoa. Taisi pettyä, kun kukaan ei lähtenyt mukaan..
En usko tuohon vesirokkoon, jonka ap sitten kelpuutti, koska kun oítse sairasti vesirokon muutama vuosi sitten, näpyt olivat tuollaisia märkäpäisiä vasta useamman päivän päästä.
Kiva vastata vissiin vierailijan omaan viestiinsä.. sama tyyli.

Aloituksessa en epäillyt yhtään mitään.. vaan kysyin vain tunnistaako joku.. eihän rokko ole ainoa joka voi levitä.. mutta joo, kuten mies tuossa totesi, voi tuon ihmisen miesparkaa..
En ole "kelpuuttanut" mitään.. vaan seurataan..
ei ole veripisaroita sängyssä eikä iho ole rikki.