Miksi ei ole tavaraa lunastettu? Se on väärin. Mutta aika surkuhupaisaa että myyjänkin elämä on noin kiinni huutiksessa että pitää käräjillä uhata.
Vaikka näitä häsläostajia siellä on niin on myyjiäkin. Huusin kerran vaatteen lapselle ja en kuullut myyjästä mitään 2 kuukauteen. Laitoin sähköpostia jossa kysyin tilinumeroa sekä tekstaria, ei vastausta. Sit 2 kk:n päästä tuli sähköpostiin tilinumero ja pahoittelut ettei ole aiemmin kerennyt laittaa tilinumeroa kun on ollut kaikkea kiirettä. (Silti uusia kohteita oli saanut myyntiin) Olin totaallisesti unohtanut huutamani vaatteen sen 2 kk:n aikana. Sitten sattui vielä olemaan sellainen päivä etten käynyt sähköpostia lukemassa niin johan seuraavana aamuna oli tullut vihainen sähköposti jossa sanoi minun olevan aivan turha hupihuutaja kun rahaa ei näkynyt tilillä. Maksoin sitten samana päivänä, mutta koska oli eri pankki niin maksu näkyi vasta seuraavana päivänä. Sekä vaatteen toimitus kesti 4 viikkoa. Ja tämä ihana myyjä pisti mulle negan, koska olin "hidas" maksaja. :/ Et on sitä myyjissäkin näitä urpoja, ei pelkästään ostajissa.