\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.09.2006 klo 19:09 lähi2 kirjoitti:
minä en laita lasten mukaan enää isälleen uusinpia tai parhainpia vaatteita.ehjät, puhtaat ja sopivan kokoiset kyllä!en kiusallani vaan KOSKA niitä uusia hyviä vaatteita ei sitten enää täälläpäin näy...Lapset ovat max. 4päivää/kk isällään, ei kesä tai talvilomia ollenkaan..ei ehkä kuulunut nyt asiaan, mutta halusinpa kuitenkin kertoa että on sitä näinkin päin... :heart:
Näin meilläkin.Olen oppinut kantapään kautta miten isin luona pilataan kahdessa päivässä täysin uudet kengät,ulkovaatteet,sun muut.
Kun ei exä viitsi sen vertaa katsoa että lapset ei revi uusia vaatteita ulkona pilalle (mukana on aina myös ne joutilaat ulkovaatteet) olen oppinut lähettämään lapset sinne viikonlopun viettoon kaikkein huonoimmissa vaatteissa.
Ei ole varaa työttömänä ostaa joka toinen viikko neljälle uusia jalkineita ja takkeja.
mieheni exä harrastaa tätä vaatteiden tuhoomista, hän on kylläkin lähiäiti..
ja meillä ollut tapana ettemme laittaisi mukaan sinne täältä hyviä vaatteita joita ostettu ( omat vaatteet meillä) niin exä kerran hakiessaan pönkäs vaatehuoneeseen, ja kävi lapsen vaatteet läpi, että mitä tietää laittaa mukaan..olin aika ihmeissäni..koitin sanoa että laittaa ne ulkoiluvaattet ym, millä tulee, laitamme niissä hänet sitten takaisin, mutta ei,nyt kun tietää tilanteen, lapsi tulee meille gollegehousuissa ja paidassa, pakkohan on laittaa kunnon vaattet päälle kun pois vie..ja sinne jää..viimksi jäi uudet lenkkarit, kun hakiessaan pisti ne lapsen jalkaan, ja kehui kuinka hyvät ovat, ja risat jäi tänne..minä tällöin yksin ollut lapsen kanssa kotona, joten ei kuuntele mua!!!
nyt sitten soitti että ostaako mieheni vai mieheni äiti lapselle talvikengät, kun tarvis semmoset, mieheni sanoi että hän OSTAA MEILLE talvikengät lapselle, niin exä sanoi että hän ei sitten osta itse, kulkekoot kesäkengissä jos isä ei anna mukaan niitä..ei auta..tai sitten hän pyytää mieheni äidiltä, mutta se saattaa olla kiven takana kun osti juuri kalliin talvihaalarin kuten viime talvenakin..hmm
eli mihin menee 160e elarít, lapsilisät, EI LAPSEEN AINAKAAN!!!! ja lapsi meillä n.10pvää ainakin kk:ssa, että luulis riittävän..
otamme kaikki puheeksi lastenvalvojalla kyllä seuraavan kerran..ja koitamme saada lapsen hoitoon, vaikka minä hoidan, siksi ajaksi kun hänen oltava mukana exän vaatimuksesta, en tiedä miksi..ja lapsi on 3v..