No näin:
Hermo paloi eräänä aamuna kun pentu alkoi yölläkin herätä ja vaatia maitoa (silloin 1v2kk) sittten aamulla ssanoin pojalle että pulloja ei ole enää, ne hävisivät. Samaa toistin useasti ja hoitajan kanssa sovittiin ettei saa enää hoidossakaan. Ilta hoettiin sitä että pullot häsisi ja katottiin tyhjää kaappia josta olin ne kaikki raivannu. Tein tän homman siis viikonloppua vasten ettei tartteisi herätä aikaisin jos yöt menisivät valvoessa. Ekana iltana poika sitten itki pulloa, mutta nukahti n 45 minuutin päästä. Yöllä heräsi pari kertaa ja annoin vain vettä mukista. Itki aina n. 15 minuttia ja nukahti. Seuraavana yönä taisi herätä kerran mut en edes menny sen huoneeseen ja nukahti itse heti. Sen jälkeen on meillä saatu nukkua tosi hyvin ja eipä ole pulloja kaivattu.
Kaikkein tärkeintä on tehdä itse se päätös. Mulla oli hermot niin kireällä, et ajattelin, et huutakoot vaikka koko yön, minä en anna periksi. Ja kun valmistauduin n. kolmen yön huutokonserttiin, olikin tosi iloinen ylläri kun selvittiin siitä niin helposti. Mut ei kannata yrittää ennen kuin on varma päätös et nyt se loppuu. Muuten kiusaat vain lastasi ja teet seuraavan mahdoolisen yrityksen luopua pulloista vielä vaikeammaksi. Mutta kyllä teillä olisi korkea aika, ei tuon ikäinen ole mikään imeväinen. Itse päätin aikanaan et vuoden iässä ne lähtee, no, pari kuukautta meni pitkäksi. Ja hyvin on pärjätty, poika ohitti nokkamukit kokonaan ja juo tavan lasista.
Tsemppiä.