tutti 0-6kk vai 6kk--> ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä1

Vieras
Meidän on nyt 4,5kk ja netistä ajattelin noita kivoja tekstitutteja tilailla. Meillä tutti on käytössä vaan nukahtamistilanteissa, eli aika vähällä käytöllä, mutta tarpeellisia silti :)

Ja itse kysymyshän on se että onko noilla 0-6kk ja 6kk--> tuteilla kovin suurta eroa? Jos on niin minkälaista? Ajattelin että olisikohan järkevää jo tilata suoraan noita 6kk--> tutteja?

Imuosahan on pienempi tosiaan, mutta samoin on se toinenkin osa. jos lapsella kovin pieni naama (olipa kamalasti sanottu..) niin suosittelen tuota pienempää kokoa. Kuitenkin nukkuessa saattaa mennä nenän eteen tms.. :(

Tutti pitäisi joka tapauksessa heittää pois parin kuukauden käytön jälkeen, en tiedä tekeekö harva käyttö poikkeusta siinä. Minä pistän tuttikannan uusiksi n. 3 kuukauden välein, vaikka poika käyttää tuttia vain nukahtaessa. En tilaisi mitään tekstitutteja, koska tutit ovat niin lyhytikäisiä. Jos haluat museoida tutteja johonkin pojan muistoboksiin, niiin silloin ei varmaan ole paljoa väliä kumpaa kokoa tilaat.

Alkuperäinen kirjoittaja niksnaks:
Tutti pitäisi joka tapauksessa heittää pois parin kuukauden käytön jälkeen, en tiedä tekeekö harva käyttö poikkeusta siinä. Minä pistän tuttikannan uusiksi n. 3 kuukauden välein, vaikka poika käyttää tuttia vain nukahtaessa. En tilaisi mitään tekstitutteja, koska tutit ovat niin lyhytikäisiä. Jos haluat museoida tutteja johonkin pojan muistoboksiin, niiin silloin ei varmaan ole paljoa väliä kumpaa kokoa tilaat.

??miksi?
Mä olen kyllä käyttäny pidempääkin.Ostanu sitten uuden kun tutti on menny hukkaan tai on menny rikki. Mut mä joudunki ostaan aika usein ku ne menee tosi pian hukkaan.-

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no mä oon sen verran turhamainen että ne tekstitutit olis kivoja, vaikkei pitkäikäisessä käytössä oliskaan :)

Mä kans mietin et ostaisin sellasia. Minusta ne vaan on kivoja. Monta muutakin asiaa ja kalliimpaakin ostetaan ihan muutaman käyttökerranki takia.
Ja itse kysymykseen. Niin mä ostaisin niitä 6kk ja ylöspäin. Jos lapsi on jo liki puoltavuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo kyllä mä taidan niitä 6kk--> ottaa :) ja ei meilläkään kyllä parin kk välein tutteja vaihdeta, vielä on samat käytössä mitkä on olleet syntymästä asti.

vähän ku käyttää just nukkumaan mennessä ja keittää välillä, nii hyvin menee pitempäänkin

Yhteistyössä