Tuttavapiirinne kamalin pikkulapsen nimi?

  • Viestiketjun aloittaja galtsa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Aada
Ada
Emma
Iida
Jenna
Kamilla
Camilla
Lasse
Miro
Veera
Julia
Sanni
Senni
Janna
Jenna
Sofia
Iines
Leevi
Valtteri
Eero
Aaro
Mimosa
Mio
Milo
Aleksi
Alex
Veeti
Jere
Joel
Joona
Hemi
Helena
Lotta
Sara
Saara

Ainakin nää on ihan kamalia
 
typerää
Fanny-nimi on käytössä myös englanninkielisissä maissa! Ei ole juuri nimiä joita voisi lapselle antaa jos alkaa miettiä että mitä ne mahtavat tarkoittaa muissa maissa.
peukkua tälle! Ja tuosta Elin nimestä tulee mieleen, että en ole koskaan kenenkään kuullut sitä lausuvan elin vaan aina eelin, eli uskon kyllä, että enklannissakin Fanni pyritään lausumaan fani (mikä siis on niinku että hauska) eikä fäni (eli siis niinku perä). Ja toisaalta aivan mikä tahansa nimi voidaan lausua ällöttävästi ja inhottavasti jos lausuja on vaan tarpeeksi ilkeä ja ääliö.
 
Pircco
[QUOTE="vieras";24641140]Kamalimmat ovat Jadessa ja Miko. Eka kumma väännös kauniista nimestä ja toinen ärsyttävä, koska kun lapsen nimi mainitaan puheessa, ei voi tietää onko kysessä Mikko vai Miko.[/QUOTE]

...vai kenties Mico.
 
"tiimarinvihko"
No mä en tykkää Benjamin-nimestä. Se on kyllä kaunis, mutta mun mielestä hankalasti taipuva suomalaiseen suuhun tai siis sen sanominen tökkii.. etenkin jos täytyy sanoa vaikka "se on Benjaminin auto". Mun mielestä myös siitä väännettävät lempinimet on huonoja mun suuhun, esim. Benkku. Mutta vika ei siis ole nimessä vaan nimen lausujassa, eli itsessäni.
 

Yhteistyössä