M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kerkkokos:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil mummo hoitaa vieläki poikaamme, molemmat käymme töissä, mie hoitelen vielä firmaani sen lisäks ja käyn koulua, järjestely sopii oivallisesti meille eikä ongelmia ollut.
hienoa!Mä vaan hirvitän sitä että mummi on joskus tosi väsyneen oloinen ja toisaalta tympeää kun yhdelle lapselle kaiken antaa ja ei jää muille voimia.teillä ilmeisesti ei ole muita mummia kaipaavia.
Alkuperäinen kirjoittaja kerkkokos:Ei ole masentunut.menee kokoajan jokapaikassa mutta ei kyllä baarissa ja vauva on kotonaan yötä ei mummilassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Alkuperäinen kirjoittaja kerkkokos:Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil mummo hoitaa vieläki poikaamme, molemmat käymme töissä, mie hoitelen vielä firmaani sen lisäks ja käyn koulua, järjestely sopii oivallisesti meille eikä ongelmia ollut.
hienoa!Mä vaan hirvitän sitä että mummi on joskus tosi väsyneen oloinen ja toisaalta tympeää kun yhdelle lapselle kaiken antaa ja ei jää muille voimia.teillä ilmeisesti ei ole muita mummia kaipaavia.
Poika o ainoo, ja anoppi jaksaa hoitaa, on sanonut monia kertoja että hän hoitaa ja pysyy nuorekkaana, miehesä kuollu 3 vuotta takaperin ja sanoi et jos ei ois poikaa kattonu sen ajan niin ois itekki samas paikassa. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kerkkokos:miehensä kanssa.nainen vuorotöissä.mies päivätyössä.Lapsi on kuulemma erittäin kiintynyt mummiinsa ja onko se siten ihme kun tämä naine tulee lapsen kanssa heti mummilaan kun ei ole edes töissä. :O ja silloinkin mummi hoitaa tytön ja äiti tekee omia juttujaan.miten joku raaskii edes olla niin että ei itse ole vauvan kanssa?vauva meni hoitoon ollessa 8 kuukautta vanha.lapsi kai kiintyy mummiinsa enemmän mitä äitiinsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:Alkuperäinen kirjoittaja kerkkokos:miehensä kanssa.nainen vuorotöissä.mies päivätyössä.Lapsi on kuulemma erittäin kiintynyt mummiinsa ja onko se siten ihme kun tämä naine tulee lapsen kanssa heti mummilaan kun ei ole edes töissä. :O ja silloinkin mummi hoitaa tytön ja äiti tekee omia juttujaan.miten joku raaskii edes olla niin että ei itse ole vauvan kanssa?vauva meni hoitoon ollessa 8 kuukautta vanha.lapsi kai kiintyy mummiinsa enemmän mitä äitiinsä.
Just tällaisen tapauksen takia minun lapsillani ei ole ollenkaan mummoa. Toiset lapset kun vievät kaiken ajan ja voimat niin ei jaksa pyytää meitä edes kylään. Ei jaksa myöskään käydä kylässä vaikka pyydetään.