Tuttava avautuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tuttava avautuu minulle jatkuvasti asioista kuten - hän oli maanitellut pojalleen korvakorua ihan vaan että voisi ärsyttää appiukkoaan. :eek:
Siis kuka ajattelee tai tekee tuollaista, poikaraukka. Kuvottavaa.
Ja ennen kaikkea miksi tämä ihminen kuvittelee että minua kiinnostaa hänen kiusanteko. :sick:
Menetän puhekykykyni kun järkytyn niin. Avaudun nyt tässä, kiitos.

Tuttavasi tarvitsee tukijoukkoja sekoilussaan. Jos reagoit millään tavoin hänen ideoihinsa, saa hän mielestänsä sinun hyväksynnän toimia tavallaan ja aiheuttaa mielipahaa muille. Pahimmillaan joudut tahtomattasi mukaan näihin taisteluihin ja nimesi putkahtaa esiin yllättävissä tilanteissa. Olethan ollut samaa mieltä, tietämättäsi :whistle:

Voit olla kuuntelija, mutta ei mitään muuta. Myös suora puhe EVK voi tehota, mutta samalla voit tuhota tuttavuutenne.

Näitä ko. tuttavia on tullut nähtyä ja kuultua jonkun verran. Joskus on joutunut syntipukiksi jollekin kuningas idealle, kun on vahingossa kertonut mielipiteen tai ongelmaan ratkaisun.

Kerran joku outolintu soitteli ja kyseli minulta ongelmaansa ratkaisua, koska kaverini oli kertonut minun ammattitaidoista olevan hyötyä tälle outolinnun tapaukselle. Muuten ihan harmitonta, mutta vastaukseni/mielipiteeni ei miellyttänyt ja näin minusta tuli "€#! %¥€®§¡%@#!ÄMMÄ"

Yhteistyössä