**tuttaa taas tuo ukon juopottelu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivotar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivotar

Vieras
Mikä vittu noita miehiä mättää kun pitää ryypätä vaikka vaimo/tyttöystävä on viimeisillään raskaana!!??
Ärsyttää, väsyttää ja vituttaa. Muuten ihana mies jonka kanssa kaikki asiat synkkaa mutta lärvit täytyy saada vetää voisinpa sanoa jo että kerta/viikko!! Ei näe itse asiassa mitään ongelmaa, baarissa käy n. joka toinen vkloppu.. :'(
Itse alkoholistiperheestä ja alkanu tuntuun nyt raskausaikana että tulikohan sittenkään valittua viisaasti..eipä sitä juopottelua ennen nähnyt ongelmana kun itsekin meni eikä tullu kuppiin syljeskeltyä. Nyt kuitenkin haluisin keskittyä rauhassa odotukseen, lähellä olevaan synnytykseen ja tulevaan vauva-arkeen ilman noita viinan kiroja vaan ukko ei näytä olevan ei sit vähääkään samalla aaltopituudella tässä asiassa.
Ei ole väkivaltainen, eikä käy vieraissa mutta silti viinanhuuruiset illat ja turhan useat krapulapäivät VITUTTAA!!!
Kiitos ku sain purkautua. Niin joo..ja siellä se mies on taas baarissa, mulla raskausviikkoja 38 ja synnärille matkaa 280 km.KIVA.

En voi uskoa, että tämä "kaljanhimo" tulee yllätyksenä teille pareille, jotka ennekin olette yhdessä röpötelleet. Kyllä tämä valinta tehdään jo aiemmin... tai sitten ollaan tosi toiveikkaita tulevan siipan suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Magpie:
En voi uskoa, että tämä "kaljanhimo" tulee yllätyksenä teille pareille, jotka ennekin olette yhdessä röpötelleet. Kyllä tämä valinta tehdään jo aiemmin... tai sitten ollaan tosi toiveikkaita tulevan siipan suhteen.
Osuvasti todettu. Itse olen tehnyt onneksi loistovalinnan!

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kannattaisko pitää joskus ne jalat yhdessä :| ihan oikeesti!!

Siis miksi näin sanot? Onko vain sinulla oikeus tehdä lapsia vai sinäkö päätät ketkä saavat tehdä lapsia? Että jos mies ja nainen ovat tarpeeksi nuhteettomia niin sallit heille lapsia mutta muussa tapauksessa et.

Jotenkin sitä kuvittelisi että aikuisilla ihmisillä riittäisi sumpatiaa muillekkin kuin itsellensä...Luuletko että tuo sun kommenttisi jotenkin auttoi asiaa? Ihan varmasti ap:lla on jo valmiiksi kurja olla,viimeisillään raskaana ja mies juo. Ei varmastikkaan käynyt mielessä että ehkä tämä lapsi on ap:lle toivottu ja rakastettu? Mutta sinun kantasi tuli tässä harvinaisen selväksi: Ap:lle ei lasta. Nämä jälkiviisauksien jakajat on juuri näitä fikuimpia tapauksia...

Alkuperäinen kirjoittaja Meni maku NannaIhanasta:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
kannattaisko pitää joskus ne jalat yhdessä :| ihan oikeesti!!

Siis miksi näin sanot? Onko vain sinulla oikeus tehdä lapsia vai sinäkö päätät ketkä saavat tehdä lapsia? Että jos mies ja nainen ovat tarpeeksi nuhteettomia niin sallit heille lapsia mutta muussa tapauksessa et.

Jotenkin sitä kuvittelisi että aikuisilla ihmisillä riittäisi sumpatiaa muillekkin kuin itsellensä...Luuletko että tuo sun kommenttisi jotenkin auttoi asiaa? Ihan varmasti ap:lla on jo valmiiksi kurja olla,viimeisillään raskaana ja mies juo. Ei varmastikkaan käynyt mielessä että ehkä tämä lapsi on ap:lle toivottu ja rakastettu? Mutta sinun kantasi tuli tässä harvinaisen selväksi: Ap:lle ei lasta. Nämä jälkiviisauksien jakajat on juuri näitä fikuimpia tapauksia...

eikös nannaihanakin ole yyhoo? hänenkin olis vissin kannattanu pitää ne jalat ristissä :D

Ei ne miehet koe raskausaikaa samallalailla kuin naiset. Kuinka kokisivatkaan? Eivät osaa ajatella tulevaa vauvaa, koska vauvaa ei vielä ole olemassa. Miehet osaa ajatella vaan konkreettisia asioita, sellaisia mitkä on olemassa. Eivätkä välttämättä osaa vielä vauvaakaan pitää kovinkaan mielenkiintoisena, sehän vaan syö ja nukkuu.

Ainakin mun mies sanoi ihan suoraan, ettei ymmärrä vauvoista mitään eikä pidä niitä kovinkaan mielenkiintoisena. Vasta kun lapsi alkoi ottaa kontaktia hymyilemällä ja tekemällä jotain, alkoi miestäkin kiinnostaa. Ja on aivan loistoisä.

Tuskin se ap:n mieskään osaa asennoitua tulevaan lapseen vielä mitenkään, koska ei itse koe raskautta ja sen mukanaan tuomia muutoksia. Siksi jatkaa elämää kuten ennenkin, eihän hänellä ole samanlaisia juomisrajoituksia tms. kuin raskaana olevalla vaimolla. Tietysti, jos juominen jatkuu myös lapsen syntymän jälkeen... ei hyvä.

itse katselin 8,5 vuotta miestä ja totesin,että se viinan himo on sen kodista lähtöisin ja päätin dumbata koko ukon pihalle,kun ikä alkoi lähestyä 30v ja sama meininki, kuin olis ollut edelleen 18v..

en nähnyt tulevaisuutta sellasen kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Mikä vittu noita miehiä mättää kun pitää ryypätä vaikka vaimo/tyttöystävä on viimeisillään raskaana!!??
Ärsyttää, väsyttää ja vituttaa. Muuten ihana mies jonka kanssa kaikki asiat synkkaa mutta lärvit täytyy saada vetää voisinpa sanoa jo että kerta/viikko!! Ei näe itse asiassa mitään ongelmaa, baarissa käy n. joka toinen vkloppu.. :'(
Itse alkoholistiperheestä ja alkanu tuntuun nyt raskausaikana että tulikohan sittenkään valittua viisaasti..eipä sitä juopottelua ennen nähnyt ongelmana kun itsekin meni eikä tullu kuppiin syljeskeltyä. Nyt kuitenkin haluisin keskittyä rauhassa odotukseen, lähellä olevaan synnytykseen ja tulevaan vauva-arkeen ilman noita viinan kiroja vaan ukko ei näytä olevan ei sit vähääkään samalla aaltopituudella tässä asiassa.
Ei ole väkivaltainen, eikä käy vieraissa mutta silti viinanhuuruiset illat ja turhan useat krapulapäivät VITUTTAA!!!
Kiitos ku sain purkautua. Niin joo..ja siellä se mies on taas baarissa, mulla raskausviikkoja 38 ja synnärille matkaa 280 km.KIVA.

äläpä välitä muitten kommenteista :) Tarina oli ku mun suusta. Meillä rauhoittui lapsen synnyttyä baareilu, mutta se korvaantui kotona tissuttelulla :( Nyt olenkin yh.

Kiitti sympatioista..mies tulikin sitten vasta aamulla reissultansa kotiin, että ekaa kertaa piti joutua sit vielä alkaa miettiin sitäki missä on ollu ja puhuuko totta. Masentaa tosissaan tuo käytös ja huonoin mahdollinen ajankohta sille..kovasti taas lupaili että loppuu lipittelyt ja baarireissut nyt kun vauva syntyy! Arvaan sen että meilläkin se muuttaa vaan muotoaan eli alkaa sitten juomaan vaan kotona.
Lapsi on todellakin enemmän kuin toivottu, yksi kohtukuolema takana ja tämä vauveli ei lähtenyt ilman apuja alulle <3 Siksikin ihmetyttää suuresti käytös, ja en todellakaan tajunnut ristiä jalkojani vain siksi että kävimme baareissa ennen raskauksia. Mielestäni se voi olla ihan hyvin osa nuoren, lapsettoman pariskunnan elämää että ystävien kanssa vietetään baari-iltoja. Jotenkin sitä vain kuvitteli että mies tarkoitti sanojaan kun lupasi lopettaa raskauden alettua..siksi nyt niin skeptinen että noinkohan se mihinkään tosiaan muuttuu vauvan synnyttyäkään..Ja tämäkin tosiaan vuotta vaille 3-kymppinen yksilö, ei voi laittaa edes sen piikkiin että olisi niin pentu vielä.
Kai tässä on sitten itsekin jo alettava miettiin elämää yh:na :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Itse alkoholistiperheestä ja alkanu tuntuun nyt raskausaikana että tulikohan sittenkään valittua viisaasti..eipä sitä juopottelua ennen nähnyt ongelmana kun itsekin meni eikä tullu kuppiin syljeskeltyä.

No se on just toi, kun on tottunu ajattelemaan "kaikki miehet juo" ja sit ei tajua sitä, että se ei ole ihan niin. Ja toinen juttu, että sosiaalinen juominen voi olla niin runsasta, että se juominen ei poikkea kavereiden juomisesta ennen kun tulee jotain, vaikka se raskaus, joka kertoo että kyse onkin viinan tarpeesta, ei siitä että tekee mieli juoda kun muutkin juo.
Mä olen itse menny yhteen miehen kanssa, joka sanoi olevansa alkoholisti, mutta tajusin sen vasta 7 vuotta myöhemmin kun odotin esikoista, koska ei se ennen näkyny, kaikki kaveritkin joi lähes joka viikonloppu. Muut vaan lopetti kun alko perustaa perhettä...

Yhteistyössä