N
Neitsyitä ei
Vieras
Mun mielestä on outoa et kun olen 30 ja vielä neitsyt niin mua ei suostuta tutkimaan gynellä. Menin papakokeeseen, mutta lääkäri ei tutkinut mua koska olin neitsyt.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Neitsyitä ei;10732689:Mun mielestä on outoa et kun olen 30 ja vielä neitsyt niin mua ei suostuta tutkimaan gynellä. Menin papakokeeseen, mutta lääkäri ei tutkinut mua koska olin neitsyt.
Kohdunkaulan syöpä EI ole sukupuolitauti, eikä papilloomavirus ole sen AINOA aiheuttaja. Vilkas sukupuolielämä LISÄÄ RISKIÄ, mutta niin tekevät monet muutkin asiat, muun muassa aikaisin alkaneet ja myöhään loppuneet kuukautiset, lapsettomuus tai vähäinen synnytysten määrä, ylipaino, alkoholin käyttö, tupakointi ja rasvaisen ruuan syönti. Eniten syöpää selittää perimä, taipumus sairastua kulkee suvussa.kyllä kohdunkaulansyöpä on sikäli sukupuolitauti, että sen aiheuttaa papilloomavirus, joka on myös kondylooman aiheuttaja. Varhain aloitettu seksielämä ja useat kumppanit lisäävät kohdunkaulan syövän riskiä merkittävästi.