Tutkinnallisista syistä poliisi ei voi kertoa teinitytön törkeästi raiskanneen tuntomerkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201707082200253346_u0.shtml

Eikö niitä tuntomerkkejä pitäisi kertoa jotta raiskari saadaan kiinni?
Jospa poliisilla on jo tekijjän henkilöllisyydestä joku käsitys, mutta ko henkilöä ei ole vielä saatu kiinni kuulusteltavaksi. Eli siis sen estämiseksi, että epäilty pilotettaisiin johonkin, jätetään tuntomerkit kertomatta.

Muoks. Niinhän tuossa Iltalehden jutussa nyt onkin, että poliisi tietää tekijän.

Outo hetki mutta taidan olla samaa mieltä M42n kanssa, eli niin ärsyttävää kuin tuo tuntomerkkien salaaminen onkin niin voi olla, että sillä koetetaan estää tekijän mahdollinen piiloon meno tai piilottelu.

• Tykkää
Reactions: Softy
Just tuo piilottelu ja voihan joku ärtynyt kansalainen suorittaa oman käden oikeutta ja tappaa vaikka sen tjt

Just tuo piilottelu ja voihan joku ärtynyt kansalainen suorittaa oman käden oikeutta ja tappaa vaikka sen tjt
Siis mä en hyväksy tappamista mutta en mä kauheesti tuomitsis tai ihmettelis, jos joku tappaa vielä joku kerta jonkun raiskaajan tai pedofiilin. Nykyään päästetään raiskaajat ym. väkivalta rikolliset aivan liian helpolla ja mitättömät tuomiot ja jopa vapautukset voivat ruokkia jonkun ihmisen tekemään itse jotain.

Siis mä en hyväksy tappamista mutta en mä kauheesti tuomitsis tai ihmettelis, jos joku tappaa vielä joku kerta jonkun raiskaajan tai pedofiilin. Nykyään päästetään raiskaajat ym. väkivalta rikolliset aivan liian helpolla ja mitättömät tuomiot ja jopa vapautukset voivat ruokkia jonkun ihmisen tekemään itse jotain.
Olen samaa mieltä. Ihan naurettavia tuomioita tulee vakavista rikoksista. :mad: Ja sit jostain veropetoksista rangaistaan ihan älyttömin vankeustuomioin

Arvaappa miten mun kävis,jos poliisi ilmoittais raiskasin tuntomerkit?
Raiskaajalla on musta hupullinen canvas pusero, harmaa villapaita, punaraitaset villasukat, mustatat pussihousut ja ruskeat maiharit jalassa.

Olisin äkkiä maan raossa, vaikka en vielä ole ehtinyt raiskaamaan ketään.

Luoja sentään mitä viisastelua. Poliisi sanoi että niillä turvakamerakuvaa josta luultavasti voivat tunnistaa raiskaajan ja täällä lässytetään että ei niitä tuntomerkkejä voi laittaa kun tyyppi lähtee vittuun. Johan se saatana tajuaa että se tunnistetaan kamerakuvista. Vituttaa aivan saatanasti kun asun Pitäjänmäessä ja luultavasti tuo uhriparka on jonkun tutun tytär.

Luoja sentään mitä viisastelua. Poliisi sanoi että niillä turvakamerakuvaa josta luultavasti voivat tunnistaa raiskaajan ja täällä lässytetään että ei niitä tuntomerkkejä voi laittaa kun tyyppi lähtee vittuun. Johan se saatana tajuaa että se tunnistetaan kamerakuvista. Vituttaa aivan saatanasti kun asun Pitäjänmäessä ja luultavasti tuo uhriparka on jonkun tutun tytär.
Toivottavasti uhri saa ammattiapua traumasta toipumiseen, eikä joudu kärsimään tapahtuneesta koulussa tai muualla. Pitäjänmäkikään ei ole niin iso alue, etteikö kohta tiedetä, kuka uhri oli.

Yhteistyössä