Tutkimusta : Kuinka kauan lapsianne kiinnostaneet prinsessaleikit?

Olen itse kohta 4-vuotiaan tytön ja 2-vuotiaan pojan äiti. Tyttärelläni alkaa olla jonkin verran kiinnostusta prinsessa-leikkeihin, ja olisinkin kysellyt, että kuinka pitkään teidän tytöillänne on prinsessaleikit ja pukeutumisleikit jatkuneet? Itse muistan, että niitä leikittiin vielä ala-asteellakin. Kuinka on nykyään?
 
itsellä ei ole lapsia, mutta on 9v pikkusisko. Hän kyllä tykkää edelleen prinsessajutuista, ja hänelle tulee prinsessalehti :) siinä tulee aina mukana joku prinsessa-aiheinen tavara...Ja tykkää pukeutua nätiksi ja laittaa prinsessajuttuja päällensä :)
 
6v vielä joskus leikkii myös. Kohta 12v ei :D. Meil on loppunu varmaan siinä koulun kynnyksellä.Poika kyllä joutuu välillä serkku tytön kaa leikkii keijua :LOL: Ja tykkäs se pienenä pukeutuu mekkoihin ja korkkareihin,nyt 9v ja muistelee lämmöllä vanhaa diskomekkoaan... :saint:
 
sau
Esikoinen (poika) tykkäsi Prinsessa-lehdestä ja prinsessa-sälästä (tiarat, "timantit" jne.) n. 3-4 vuotiaana, vaikkei varsinaisesti leikkinyt prinsessaleikkejä kun ei ollut samasta jutusta kiinnostuneita kavereita. Jostain syystä edes samanikäiset tyttökaverit eivät leikkineet prinsessajuttuja.

Kahdella nuoremmalla alkoi prinsessaleikit kun olivat vähän päälle neljän ja kahden (heistä toinen tyttö ja toinen poika). Tykkäävät erityisesti tanssiaisista, mekkojen, korujen ja hiusten laittamisesta. On mennyt kausittain tuo innostus.
 

Yhteistyössä