Tutkiiko gynekologi, jos on vuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla siis kuukautiset pitkittyneet niin että eilen olisi pitänyt loppu, mutta edelleen vaan jatkuu todella runsaana ja seassa myös hyytymiä. Koskaan ennen ei ole ollut näin, vaan aina olleet niukat ja kestäneet vain 3 päivää, nyt vuotoa ollut jo 6 päivää.

Minulla on ehkäsyrengas käytössä ja eilen laitoin renkaan, sillon viimeistään olis pitäny kuukautisten jo loppua, mut ei.

Kuinka kauan odotan ennenkuin menen gynelle ja tutkiiko ne jos on vuotoa?

[QUOTE="vieras";23037504]Mulla siis kuukautiset pitkittyneet niin että eilen olisi pitänyt loppu, mutta edelleen vaan jatkuu todella runsaana ja seassa myös hyytymiä. Koskaan ennen ei ole ollut näin, vaan aina olleet niukat ja kestäneet vain 3 päivää, nyt vuotoa ollut jo 6 päivää.

Minulla on ehkäsyrengas käytössä ja eilen laitoin renkaan, sillon viimeistään olis pitäny kuukautisten jo loppua, mut ei.

Kuinka kauan odotan ennenkuin menen gynelle ja tutkiiko ne jos on vuotoa?[/QUOTE]

Mulla kävi sellainen tapaus, että oli gyneaika varattuna, mutta kun menkat oli tuolloin epäsäännölliset, niin sattuivat onnettomat just alkamaan edellisenä päivänä ennen sitä varattua aikaa. Soitin silloin terveyskeskukseen ja kysyin, että tutkitaanko jos on vuotoa. Ei tutkittu, piti varata uus aika.

Mut voithan soittaa gynelle/terveyskeskukseen ja kysäistä asiasta? :)

Yhteistyössä