Mistä voi johtua (kuukautisiin liittyvää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla on siis käytössä nuvaring ehkäsynä, normaalisti kuukautiset ovat tämän johdosta todella niukat ja kestäneet yleensä vain 3 päivää.

Nyt kuitenkin tavallisesta poiketen, on tullut runsasta vuotoa 4 päivää ja koko tän ajan on seassa tullut myös hyytymiä, jotka on sitkeitä.

Olen jo laittanut uuden ehkäsyrenkaan, mutta vuoto ei ole silti loppunut (kuten yleensä) Alavatsakipuakin ollut, jota ei normaalisti ole.

Mulla tulee väistämättä mieleen, että ei kai tää ole keskenmeno...että olisin ehkäsystä huolimatta tullut raskaaksi ja nyt tää vuoto olisikin sitä.

Mulla on ollut joskus 2 keskenmenoa, mutta myöhäisempiä, ei siis kokemusta tällaisesta joka menkkavuodon mukana tulee pois.

Jos huvikseni tekisin raskaustestin, vai onko siinä mitään järkeä?

Huono fiilis siitä vaan tulee, jos teet raskaustestin. Tai ainakin itse ajattelen niin, että en tee testiä huvin vuoksi, koska pettyisin jos olisinkin tullut raskaaksi ja saanut keskenmenon.. Ihan tietysti miten itse ajattelet, mutta mieti kuitenkin mitä koitat saavuttaa sillä että testaat ja saat mahdollisesti varmistuksen keskenmenosta.

Huono fiilis siitä vaan tulee, jos teet raskaustestin. Tai ainakin itse ajattelen niin, että en tee testiä huvin vuoksi, koska pettyisin jos olisinkin tullut raskaaksi ja saanut keskenmenon.. Ihan tietysti miten itse ajattelet, mutta mieti kuitenkin mitä koitat saavuttaa sillä että testaat ja saat mahdollisesti varmistuksen keskenmenosta.

En tieten tahtoen halua raskaaksi, enkä enempää lapsia...en usko että mahdollinen tieto keskenmenosta vaikuttaisi minuun millään lailla...se mitä haluaisin tässä tietää on se että onko nuvaring edes luotettava ehkäisy.

Testi näytti negaa...mistäköhän sitten on kyse. Vuoto ei vieläkään ole loppunut, hyytymiä tulee edelleen ja alavatsaa jomottelee.

Eipä ole tällasia menkkoja ollut niin kauan kuin olen nuvaringiä käyttänyt, aina olleet tosi niukat, eikä minkäänlaisista kivuistakaan ole tarvinnut kärsiä.

Nyt vuoto alkoi päivää aiemmin kuin olisi pitänyt ja kestänyt nyt jo yli normaali ajan. Vuotoa edelleen.

Jos joku vaan tietää, voiko olla kyse muusta kuin menkoista tai keskenmenosta?

Yhteistyössä