Tutan vaatteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmi

Vieras
Onko teidän muiden mielestä monet Tutan housut vyötäröltä tosi kireät? Siis kun meillä ei ole mikään pulska poika edes, mutta tuntuu että noissa monissa Tutan housuissa on tosi kireä vyötärö. Harmittaa kun on kivoja kuoseja ja ois kiva ostaa body-housu yhdistelmä, mutta niin uskomattoman kireet housut.. :(

Kyllä, olen huomannut saman! Meillä myös solakka 8kk vauva ja vyötäröt tosi tiukkoja:( Bodyt sitten taasen ovat aika reilun kokoisia, mutta kokohaalarit "normaalikokoisia" ja housujen vyötäröt tosissaan tiukkoja!

Ainakin Nalle -merkkiset puolipotkuhousut ovat tosi löysät. Itse asiassa niin löysät, että ne putoavat poikamme (joka ei ole mikään laiheliinivauva) vyötäröltä. Tosin näissä saattaa jo olla joku vika: luulen, että kuminauha on jotenkin lörahtänyt.

On juu. Meillä on yksissä velour-housuissa niin tiukka, et en käytä niitä. Ois päiväuniasu muutenkin, mut en tahdo laittaa semmosta kiristävää unille. Käytänkin siitä siks vaan takkia. Mut noissa trikoo puolipotkareissa ei ole samaa ongelmaa.

joo meilläkin on muutamat noita terällisiä trikoo puolipotkareita ja niissä ei oo kyllä kiree. Mutta saatiin yhdet ruskeet housut, joissa on ihan järkyttävän kiree vyötärö ja vielä kaiken kireyden lisäksi laitettu nauhat, jotka pamahtaa sisään kun vähän venyttää. Ja just näin kaupassa ihanat raitahousut siihen kirahvi bodyyn, mutta niin kireet ettei voinu ostaa :( tosi harmi, kun muuten laadukkaita ja kivoja vaatteita!

Eiköhän laiteta kaikki palautetta menemään.. josko he kiinnittäisivät asiaan huomiota, jos saisivat useammalta palautetta. En kyllä voi ymmärtää vaatteenvalmistajia, jotka eivät ajattele tällaisia asioita.. Taitavat olla lapsettomia, ketkä vaatteet suunnittelee...

http://www.tutta.com/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän laiteta kaikki palautetta menemään.. josko he kiinnittäisivät asiaan huomiota, jos saisivat useammalta palautetta. En kyllä voi ymmärtää vaatteenvalmistajia, jotka eivät ajattele tällaisia asioita.. Taitavat olla lapsettomia, ketkä vaatteet suunnittelee...

http://www.tutta.com/

jep, kannatan!! Kaikki laittamaan palautetta! Joo tuntuu ettei he oikein tiedä kelle vaatteita suunnittelee.. käyttömukavuus on noista housuista todella kaukana :( ja se jos joku on mielestäni tärkeää, kun kyse on pienistä lapsista.

Joo tutan kolitsi/frotee/velour/trikoo housuissa oon huomannu tuon.. Mutta tutan puolipotkarit ovat olleet tosi hyviä, ei ollenkaan kiristäviä.. Lindexin velourhousut ei kiristä, mutta 86--- lindexin kolitsit kiristää samoin h&m kolitsihousut.. Ja meillä ei yhtään pullea poika 10kg/80cm

Meidän poikakin on aivan normaalin kokoinen, paremminkin hoikka, mutta kyllä ne housut vaan kummasti kiristävät. Puolipotkarit poikkeuksena. Bodyista tykkään tosi paljon :) Meillä muutenkin masuvaivaa, niin ei yhtään tahdo laittaa kiristäviä housuja jalkaan, enhän pidä sellaisia itsekään. H&M:ltä tilasin velourhousut ja voi taivas, miten kireä vyötärö siinäkin oli!! :O

Yhteistyössä