Tuskallista!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minä en ymmärrä miten aikuinen ihminen voi olla niin itsekäs, että alkaa parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka tietää olevan seksuaalisesti hyvin aktiivinen? Siis sellainen, jolla itsellään on hyvin heikot seksuaaliset halut.. hohhoh, saa kai sitä itseäänkin syyttää.. Onko kellään muulla näin? Kertokaa kestääkö suhde, jossa toinen vaatii enemmän kuin toinen?

No mä en tiennyt suhteen alussa että toisesta tulee niin aktiivinen seksuaalisesti. Ei tiennyt hänkään, kokemattomia oltiin molemmat.

Alkuinnostus olli molemmilla suuri, mutta kun aikaa kului ja mulla alko halut vähenemään siitä alku innostuksesta ja toisella vain kasvoi niin silloin pistin pelin poikki.

Alkoi ahdistamaan se seksinvonkaaminen ja ainaiset seksijutut ja muuta ei enään suhteessa ollut kuin seksi. Joten se suhde loppu siihen ja toivottavasti hän saa jonkun todella seksuaalisen kumppanin seuraavaksi.

[QUOTE="hmmm";29172692]No mä en tiennyt suhteen alussa että toisesta tulee niin aktiivinen seksuaalisesti. Ei tiennyt hänkään, kokemattomia oltiin molemmat.

Alkuinnostus olli molemmilla suuri, mutta kun aikaa kului ja mulla alko halut vähenemään siitä alku innostuksesta ja toisella vain kasvoi niin silloin pistin pelin poikki.

Alkoi ahdistamaan se seksinvonkaaminen ja ainaiset seksijutut ja muuta ei enään suhteessa ollut kuin seksi. Joten se suhde loppu siihen ja toivottavasti hän saa jonkun todella seksuaalisen kumppanin seuraavaksi.[/QUOTE]

Reilusti teit! :) Ei monikaan kehtaa sen takia jättää, että toinen pihtaa. Ja pettäminen on kaikkein raukkamaisinta.

Yhteistyössä