Tuskaiset yöt

Meillä )tai oikeastann minulla) on pieni ongelma. Tyttö 1v11kk ei suostu yöllä nukahtamaan herättyään ilman maitoa. Tosi pikään sairastettiin flunssa-kuumetta ja näin ollen kuumessa oli pakko antaa nesteitä myös yöllä, mutta mut se tahtoo joka yö maitoa edelleenkin vaikka on jo siis terve!
Loppuhan tälle on tultava, koska itse käyn jo töissä päivittäin ja en tod. jaksa joka y herätä neidille maitoa lämmittämään ja juottamaan..
Olen nyt kaksi yötä valvonut kun neii herä ja ensin vaatii isin syliin ja sitten alkaa huuto maidosta.. Muutaman tunnin jaksaa ihan hyvin huutaa ja raivota sängyssään..
Käytännössä mitä mä teen tän asian kanssa? Kauanko tätä vielä jatkuu? Joka hiivatin yökö tässä sitten herätään klo.03.30 ja huudetaan aamuun asti?
Käytännössä olen täysin yksin tän asian kanssa koska tytön isä on sitä mieltä että ei osallstu näihin "yöllisiin huudatuksiin" millään tavalla!
Olen todella väsynyt! APUVA!
 
Paha tilanne...voihan se olla ettei enää ensiyönä herää kun kaksi on jo ollut ilman. Sun on tärkeää nyt pitää kiiinni tuosta, koska jos nyt annat periksi niin vierotus on sitten entistä vaikeampaa ja lapsi kun ei vapaaehtosesti luovu tavastaan juoda yömaitoa. Mitä melkein 2v ei enää tarvi. Tsemppiä nyt tohon hommaan :hug: Kyllä se lapsi tajuaa varmasti ettei tuu enää ja lopettaa yömekkaloinnit.
 

Yhteistyössä