Tuskaa tekee mutta pakko on:( lukekaa jooko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kohta jaksa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kohta jaksa enää

Vieras
aion muuttaa lasten kanssa erilleen lasten isistä, tähän lähelle muutamme.
Meidän ongelmat on jatkuneet jo pitkään, ongelmia esim. mies ei anna minun hoitaa raha-asioita, ei anna minun käyttää lapsilisiä ja suurimmanosan myös kotih.tuesta on siirtänyt omalle tililleen jonne minä en pääse.
minä olen kuitenkin näiden vuosien ajan pääsääntöisesti hankkinut lasten vaatteet.
sitten on miehen puhumattomuus, hän on tiedostanut ongelmamme myös jo kauan mutta ei ole tehnyt mitään niiden eteen. kun olen ottanut puheeksi, hän sulkeutuu. Räyhää ja nimittelee lapsia. Tässä vaan muutama ongelma.

Tein raskaan päätöksen jonka jo kertaallee peruin mutta muutto olisi nyt sitten edessä ja kerroin siitä miehelleni. mies itkenyt monena iltana, otti sormukset jo pois :( tulosti netistä avioero-kaavakkeet,vaikka painotin että minä haluan aikalisää tällä asumuserolla enkä halua avioeroon ryhtyä.
Mies kokee kuitenkin asumuseron pysyvänä, ainakin tällä hetkellä.
On uhannut useaan otteeseen itsemurhalla, laittanut lupaamaan esim että pidän hyvän huolen lapsista, en mustamaalaa häntä lapsille (mitä en tietenkään tee!!!) jne.

Tulosti myös omaisuusjako-paperin ja elastustuki-paperin allekirjoitettavaksi. sanoi ettei pysty ainakaan heti ottaa lapsia, vaikka ehdotin että hän voi ottaa joka toinen vk-loppu ja useamminkin jos haluaa. ihan koska vain.

Hän haluaa että vien kaikki huonekalut pois, ei aio niitä ottaa. sanoi että jos en vie, kun hän muuttaa vie ne roskiin! ei kuulemma saa ketään avuksi omaan muuttoonsa (hänen äiti ja sisarukset asuu tässä aika lähellä, kun ehdotin heitä, sanoi "ei se vaan niin mene"). sanoo että haluaa sitten muuttaa kaupungin toisella puolen.

Eilen illalla vielä sanoi että olisi helpompi jos tappaisin hänet, että häntä ei pakota aamuisin enää mikään muu heräämään kuin työ! Siis entä lapset?!! onhan hän lasten isi tapahtui meidän välillä sitten mitä vaan. ja tottakai, aina kun haluaa saa heidät tavata ja ottaa luokseen.
mieskin sanoi ettei meillä ole ollut avioelämää enää vuoteen, en osannut sanoa mulle konsteja millä saataisi tää toimimaan. ongelmia on aivan liikaa. sanoi että nostaa hattua mulle kun pystyin tällaisen päätöksen tekemään, itse ei olisi kyennyt siihen.

Antaa ymmärtää että mää vaan säälin häntä, mutta tottakai mulla on häntä kohtaan vielä tunteita!!

Taitaa miehesi tai siis ex-miehesi olla melkoinen marttyyri. Minun hermoille kävisi tuollainen syyllistäjä.
Pidä nyt vaan pinnasi ja taistele! Olet sen ansainnut!
Tuo itsemurhalla ja avioeroilla uhkailu on vain peliä. Tuntee sinut ja tietää mistä narusta vetää. Tsemppiä!!

tiedän kokemuksesta tuon käytöksen, kovasti voimia sinne.. jos todella tilanne on niin huono että haluat erilleen muuttaa niin pidä kiinni päätöksestä.
jos haluat jutella asioista niin tee itselles nimimerkki ja laita yksäriä, itse erosin tuossa 5kk sitten joten kokemusta löytyy

meneekö se muuten niin että mies maksaa elareita sitten vasta kun itsekin pääsee muuttamaan tästä pienempään asuntoon?
sanoi että maksaa sitten vasta, kun hän kerran joutuu tästä kolmiosta YKSIN maksamaan vuokraa.. mut hei, niinhän mäkin jatkossa joudun

aikamoisella otteella pitää sut. manipuloi varmaan kaikin tavoin..ja niin kauan kuin hänellä on noi ongelmat niin teillä on parempi olla ilman häntä. :hug:

Voimia teille kaikille! Noi on todella raskaita juttuja. Avioeron itse kokeneena voin sanoa että miltei samat ajatukset, kun sun miehellä, mulla kävi mielessä, kun lasteni äidin kanssa tehtiin päätös että erotaan... Ja voin sanoa, että kyllä se varmaan elämäni raskaimpia juttuja onkin, kuten varmaan monelle muullekkin. Onneksi en itse missään vaiheessa katkaissut suhteita lapsiin ja onneksi ne eivät vieläkään kaukana asu(n. 1h ajomatka).
Ja meillä ero oli oikea päätös. Ainoa asia mikä siinä edelleen nyppii, on se ettei lapset asu samalla paikkakunnalla. Joten ne eivät voi meidän luona olla kuin viikonloppuisin.
Mutta kuten sanottu, ehkä tämä avaa miehesi ja sinun silmät, ja sitten kumpikin näkee mitä elämältä haluaa, ja mitä siihen on valmis satsaamaan...

Mies ilmeisesti itkee vain itsesäälistä, kun passaaja lähtee? Vai miksi on niin valmis tekemään erosta lopullisen? Miettii tietty jo uuden emännä hankkimista, vanha vain pois jaloista äkkiä.
Oikean päätöksen teit. En usko, että mies oikeasti rakastaa sua, kun on noin valmis heti eroamaan.

Hui mikä mies sulla. Manipuloi minkä kerkeää ja alistaa viemällä vähistäkin rahoista vielä osan pois. Ota nyt herran jestas kiireellä sellainen tili mihin mies ei pääse käsiksi ja sinne sun rahat. Tarviit ne lasten kanssa itsekin. Sun mies on aikuinen, se vastaa itsestään niin hyvässä kuin pahassa. Nyt sun on aika katsoa peiliin, koota itsesi ja toimia, sulla on elämä edessä.

Musta vaikuttaa, että esittää noin kauhean surkeaa ja haluaa erot sun muut heti, koska yrittää saada sut heltymään. Ethän sä mitenkään voi lähteä, jos arvon herra ottaa tuon asumuseronkin niin raskaasti ja uhkaa itsarilla.

Yhteistyössä