Turvottaa,särkee,v**tuttaa ja kiukuttaa,mä en jaksa enää sekuntiakaan tätä raskautta!

  • Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti
Mianna
Lapset tappelee,isompi käy hermoille,ulkona sataa ja minä vain odotan että pääsen näistä monta kuukautta jatkuneista säryistä eroon.Eikö tämä vauva voisi jo syntyä,mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rv 38+1
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata hankkiutua raskaaksi jos on noin vaikeaa..
Hoh hoijaa.

Mulla rv 10 ja tympäsee jo nyt tuleva odotus. Vauva ja lapsi on sitten ihania, mutta raskausaika on kyllä syvältä. Saate sitten tossa loppu metreillä. Siinä ei paljoa lohduta, että kohta se syntyy kun olo on jo sellanen, että ei oikeesti jaksa ja jos on muksuja ennestään niin siinä ei vaan maata sohvalla ja odoteta vaan kaikki muukin on hoidettava.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata hankkiutua raskaaksi jos on noin vaikeaa..
Hoh hoijaa.

Mulla rv 10 ja tympäsee jo nyt tuleva odotus. Vauva ja lapsi on sitten ihania, mutta raskausaika on kyllä syvältä. Saate sitten tossa loppu metreillä. Siinä ei paljoa lohduta, että kohta se syntyy kun olo on jo sellanen, että ei oikeesti jaksa ja jos on muksuja ennestään niin siinä ei vaan maata sohvalla ja odoteta vaan kaikki muukin on hoidettava.
No tuskinpa se raskausaika, varsinkaan loppuraskaus kellekään herkkua on, en vaan tajua miks kaikesta pitää valittaa..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata hankkiutua raskaaksi jos on noin vaikeaa..
Hoh hoijaa.

Mulla rv 10 ja tympäsee jo nyt tuleva odotus. Vauva ja lapsi on sitten ihania, mutta raskausaika on kyllä syvältä. Saate sitten tossa loppu metreillä. Siinä ei paljoa lohduta, että kohta se syntyy kun olo on jo sellanen, että ei oikeesti jaksa ja jos on muksuja ennestään niin siinä ei vaan maata sohvalla ja odoteta vaan kaikki muukin on hoidettava.
No tuskinpa se raskausaika, varsinkaan loppuraskaus kellekään herkkua on, en vaan tajua miks kaikesta pitää valittaa..
Miksi sitten avasit ketjun? Valitathan sinäkin tässä parhaillaan :D
 
Mianna
Mielummin kai tänne,kun noihin lapsiin..!Valitanpa vielä lisää,selkää särkee,pakko juoda että turvotus helpottais kun viikon aikana tullut kilo painoa (muuten noussut maltillisesti) ja laukkaan veskissä sitten jatkuvasti.SÄÄKIN pistää ärsyttämään.Tahdon omat vaatteet takaisin enkä jaksa enää kulkea samiossa vaatteissa.Ei huvita siivota,ei leipoa,ei enää mitään,kaikki on tehty kun tää muksu vaan tulis ulos!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kannata hankkiutua raskaaksi jos on noin vaikeaa..
Joo just. Olipas taas niin ihanan empaattinen kommentti.

Ja ap, :hug: , samanlaisia fiiliksiä oli mullakin, mä en kyllä muutenkaan tykännyt olla raskaana, suurimmaksi osaksi vihasin koko raskausaikaa. Voimia!!
 
kuume meni ohi
aaah kiitos :)
vauvakuume vähän nosteli jo päätään mutta muistuipa taas elävästi mieleen tuo aika niin odotellaanpa vielä että unohtuu tuo niin sitten voisi seuraavaa naperoa katsoa meille päin :D
 
Mianna
Alkuperäinen kirjoittaja kuume meni ohi:
aaah kiitos :)
vauvakuume vähän nosteli jo päätään mutta muistuipa taas elävästi mieleen tuo aika niin odotellaanpa vielä että unohtuu tuo niin sitten voisi seuraavaa naperoa katsoa meille päin :D
On tää kyllä hullun hommaa välillä.Tässä sitä vaan istutaan sohvalla ja kulutetaan aikaa joka ei kulu.Lähtee hakemaan särkylääkettä kaapista.

 
Lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Lapset tappelee,isompi käy hermoille,ulkona sataa ja minä vain odotan että pääsen näistä monta kuukautta jatkuneista säryistä eroon.Eikö tämä vauva voisi jo syntyä,mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rv 38+1
Voi on sulla sitten kurjaa! Minä istun töissä ja mietin miksi minulle ei ole suotu edes yhtä pikkuista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Lapset tappelee,isompi käy hermoille,ulkona sataa ja minä vain odotan että pääsen näistä monta kuukautta jatkuneista säryistä eroon.Eikö tämä vauva voisi jo syntyä,mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rv 38+1
Voi on sulla sitten kurjaa! Minä istun töissä ja mietin miksi minulle ei ole suotu edes yhtä pikkuista.
Pahoittelut siitä, ettei sulle ole suotu lapsia, mutta se ei ole ainakaan ap:n vika.
 
Lapseton
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Lapset tappelee,isompi käy hermoille,ulkona sataa ja minä vain odotan että pääsen näistä monta kuukautta jatkuneista säryistä eroon.Eikö tämä vauva voisi jo syntyä,mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rv 38+1
Voi on sulla sitten kurjaa! Minä istun töissä ja mietin miksi minulle ei ole suotu edes yhtä pikkuista.
Pahoittelut siitä, ettei sulle ole suotu lapsia, mutta se ei ole ainakaan ap:n vika.

No joo ei ole, ei. Välillä vaan pistää ihmettelemään ihmisten valitusten aiheita. Aika moni nainen antaisi mitä vaan, että hänellä olisi isompia lapsia, jotka nahistelisivat keskenään ja vielä päälle raskauskivut kolmannesta-neljännestä lapsesta! Jotenkin tuntuu niin ihmeelliseltä nämä nyky ihmisen valituksen aiheet...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton:
Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Lapset tappelee,isompi käy hermoille,ulkona sataa ja minä vain odotan että pääsen näistä monta kuukautta jatkuneista säryistä eroon.Eikö tämä vauva voisi jo syntyä,mä en kestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rv 38+1
Voi on sulla sitten kurjaa! Minä istun töissä ja mietin miksi minulle ei ole suotu edes yhtä pikkuista.
Pahoittelut siitä, ettei sulle ole suotu lapsia, mutta se ei ole ainakaan ap:n vika.

No joo ei ole, ei. Välillä vaan pistää ihmettelemään ihmisten valitusten aiheita. Aika moni nainen antaisi mitä vaan, että hänellä olisi isompia lapsia, jotka nahistelisivat keskenään ja vielä päälle raskauskivut kolmannesta-neljännestä lapsesta! Jotenkin tuntuu niin ihmeelliseltä nämä nyky ihmisen valituksen aiheet...
Mä ymmärrän, mutta mä myös ymmärrän, ettei tuo raskaana oleminen kolotuksineen ja kipuineen ja hormonimylläkköineen oo mikään mahtava olotila. Palkintohan siinä on paras, mutta koettelemus aikamoinen.

Mutta toivotaan, että jonakin päivänä säkin saat oman vauvan :hug:
 

Yhteistyössä