"Turvapaikkahakijoiden määrä romahti koronan vuoksi – ei yhtään hakemusta rajoilla 19.3. jälkeen"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sä lisäät väitteitä vaikket edellisiäkäön näytä toteen,
Missä sanottiin et ovat pääsääntöisesti naisia ja lapsia ketkä talsivat euroopan halki suomeen?
Siihen väitteeseen mä otin kantaa, en muihin.
Olit sä tosiaan vuonna 2015 noin uutispimennossa?
Niistä pakolaisista puhuttiin jo tuohon aikaan ennenkuin he saapuivat Suomeen, mene ja etsi itse ne uutiset! Ei ole mun syytä, jos et sillon asioista ottanut selvää!

Näkökulma: Vihreiden kansanedustaja Emma Kari, miksi te valehtelette?

01.10.2018 klo 12:56
Vihreissä sattuu ja tapahtuu, kirjoittaa Iltalehden Mika Koskinen.

”Vihreistä on lyhyessä ajassa syntynyt kuva puolueena, joka ajelehtii kohusta toiseen ilman, että kukaan johtaa toimintaa ja ottaa vastuuta.

Puheenjohtaja kohelsi tukholmalaisella homoklubilla, sai aikaan kohun, masentui ja joutui pitkälle sairauslomalle.

Vihreiden kansanedustaja paljastui taksiajamisen suurkuluttajaksi ja jäi lisäksi kiinni suhmuroinnista eduskunnan taksikortilla.

Eräs vihreiden kansanedustaja valitti julkisesti, kun seuraavana aamuna piti taas lähteä eduskunnan valiokuntaan vääntämään sotesta.

Tuoreessa muistissa on sekin, kun Helsingin vihreiden valtuutettu arvioi, että ”ainut syy muuttaa metsään on insesti” ja että syrjäseuduilla on ”tosi masentavaa ja tylsää.”

Ja nyt siis tapaus Emma Kari.

Kari ei vastannut maanantaina Iltalehden soittopyyntöihin.”
Onko Emma Kari (vihreät) käynyt katsomassa vankilaasa istuvaa isäänsä?

Sä käytät tätä samaa joka ketjussa, heität omia harhojas totuutena ja syytät muita jostain ihme jutuista.
Opettele perustelemaan ja todistamaan väitteesi, äläkä suyttele muita.
Ok, sovitaan näin niin sinä saat sielunrauhan tässä asiassa.
Se ettet sinä osaa tai tajua etsiä itse asioita ja linkkejä vaan vaatimalla vaadit muita tekemään sen puolestasi, ei tee asiasta perätöntä.
Kyllä mä muistan miten ja mitä poliitikot siihen aikaan uskotteli suomalaisille tänne tulevista pakolaisista, eikä ole mun murhe tai syy jollet sinä muista. Sinä soitat vaan suutasi, joten jätän tästälähin sun vikinät omaan arvoonsa ja keskustelen aikuisten kanssa.

Ok, sovitaan näin niin sinä saat sielunrauhan tässä asiassa.
Se ettet sinä osaa tai tajua etsiä itse asioita ja linkkejä vaan vaatimalla vaadit muita tekemään sen puolestasi, ei tee asiasta perätöntä.
Kyllä mä muistan miten ja mitä poliitikot siihen aikaan uskotteli suomalaisille tänne tulevista pakolaisista, eikä ole mun murhe tai syy jollet sinä muista. Sinä soitat vaan suutasi, joten jätän tästälähin sun vikinät omaan arvoonsa ja keskustelen aikuisten kanssa.

Ei.
Ei sovita mitään.
Sä voit todistaa olleesi oikeassa tai luovuttaa.
Sppimusta ei ole käytössä.

• Haha
Reactions: Elena777
Mäkin voin sanoa et mestari on kertonut näkevänsä homoeroottisia unia, voit toki todistaa linkillä et näin ei ole.
onko väitteeni siis totta vai ei?

( näin siis ellun mielestä homma toimii )

jos niitä on niin paljon uutisoitu niin sä kyllä löydät väitteesi tueksi uutisen siitä.
Vaikka se Sipilän jesidikommentti olis hyvä

Miten aiot jatkaa tästä eteenpäin itsepetoksen tielläsi? Koska sait tartunnan emmakari-valehteluviruksesta? :unsure::ROFLMAO:

5.10.2015

Moniko turvapaikanhakijoista on mies ja moniko nainen?

Ensimmäistä päätöstään odottavista turvapaikanhakijoista ylivoimainen enemmistö eli 15.500 on miehiä.

Naisia on 2 816
, Hanna Kautto sanoo.

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Miten aiot jatkaa tästä eteenpäin itsepetoksen tielläsi? Koska sait tartunnan emmakari-valehteluviruksesta?

5.10.2015

Moniko turvapaikanhakijoista on mies ja moniko nainen?

Ensimmäistä päätöstään odottavista turvapaikanhakijoista ylivoimainen enemmistö eli 15.500 on miehiä.

Naisia on 2 816
, Hanna Kautto sanoo.

?
Ellu väittää et joka paikassa väitettiin et naisia ja lapsia sieltä vaan tulee.
Ei noi sun linkit sitä tue. Mä linkitin jo aamulla uutisen missä kerrottiin samaa kuin sun jutuissa, silti ellu paasaa et vain naisia ja lapsia sanotaan tulevan.

Onko Emma Kari (vihreät) käynyt katsomassa vankilaasa istuvaa isäänsä?

Kappas vaan, mitä on tapahtunut. Ja iskä on yllättynyt tuomiosta :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

UutisetKotimaa
Entiselle kokoomusvaikuttajalle viisi vuotta törkeästä petoksesta: "Nyt sitten maksetaan näitä harkintavirheitä"

IL 03.07.2017 klo 20:15
Helsingin hovioikeus tuomitsi maanantaina neljä kuudesta niin sanotun Kultalampi-asian vastaajasta noin viiden vuoden ehdottomiin vankeustuomioihin kirjanpitorikoksista.

• Kultalampi-palvelutalon rakentaminen keskeytyi rakennuttajan maksuvaikeuksien vuoksi vuonna 2009.
  • Käräjäoikeus oli hylännyt tapauksesta nostetut petossyytteet aiemmin, mutta hovioikeus päätti toisin.
  • Tuomittu entinen kokoomusvaikuttaja on yllättynyt hovioikeuden päätöksestä.

Tässsä vähän juttua palstasuvakin rakkaista idoleista :o

Aistin suvakilla ihastuksen värinää, joka muuttui pian kaihoksi. Tämä kaikki on ohi tällä kertaa... :(

Hirmuteot

Irakin ja Syyrian alueelle levittäytyneen kauhujen kalifaatin tarkoitus oli alistaa kaikki kansat valtaansa. Isis noudattaa islamin sunnalaista tulkintaa, joten kaikkien muiden uskontokuntien edustajien lisäksi sen vihollisia ovat myös shiiamuslimit.

Järjestö langetti ankaria rangaistuksia pienistäkin rikoksista. Vääräuskoisia, rikollisia sekä järjestön vihollisia rankaistiin muun muassa ruoskimalla, katkaisemalla heiltä ruumiinosia kuten käsiä, leikkaamalla pää irti, sekä hirttämällä ja ristiinnaulitsemalla.

Naiset ja lapset raiskattiin ja heitä kidutettiin. Osa uhreista myös poltettiin elävältä.
Monet näistä kammottavista rikoksista ihmisyyttä vastaan kuvattiin videolle Isisin toimesta ja ne julkaistiin internetissä.

Tässsä vähän juttua palstasuvakin rakkaista idoleista

Vääräuskoisia, rikollisia sekä järjestön vihollisia rankaistiin muun muassa ruoskimalla, katkaisemalla heiltä ruumiinosia kuten käsiä, leikkaamalla pää irti, sekä hirttämällä ja ristiinnaulitsemalla.

Naiset ja lapset raiskattiin ja heitä kidutettiin. Osa uhreista myös poltettiin elävältä.
#unelma

• Tykkää
Reactions: Latimeria
no kaikki
Jesidinaisia marssimassa euroopan halki uutisointia näit useinkin 2015?
Päällimmäinen kusetus oli se, että nimenomaan syyrialaisia pakolaisia olisi ollut tulossa ja sehän paljastui huijaukseksi kun tulijat olivatkin irakilaisia ja Iranin afgaaneja. Jesiditeema oli kuitenkin vahvasti julkisuudessa kuten varmasti itsekin muistat. Seksiorjista puhuttiin viikkotolkulla ja kärsimyskertomus koski nimenomaan naisia, vaikka jesidimiehet teurastettiin ISISin toimesta heti kiinni saamisen jälkeen. Syy jesidinaisten kohtalon ylikorostamiseen oli tietenkin pakolaiskriisin inhimillistäminen ja yleisen mielipiteen kääntäminen maahanmuutolle myönteiseksi. Samoin uutiskuviin löytyi aina mahdollisuuksien mukaan lapsia ja naisia, vaikka kansainvaelluskolonnissa näitä oli selvästi alle 10 prosenttia. Ei siis todellakaan ole kaukaa haettua todeta, että meille luotiin mielikuvaa siitä että tulossa olisi (a) syyrialaisia ja (b) naisia ja lapsia. Toki tätä valheellista mielikuvaa kyseenalaistettiin jo heti alusta alkaen ja kysyttiin miksi tulijat ovat järjestään miehiä, mikä on saattanut vaikuttaa Ellun muistoihin.

Yhteistyössä