Turvallista ostaa ebaysta...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kun maksaa paypalin kautta. Ostin eräältä myyjältä muutaman tuotteen joiden yhteishinta oli lähes 50e. En koskaan saanut tuotteita vaikka olin maksanut eikä myyjä vastannut yhteydenottoihin enää. Ja myyjä oli hong kongista... Ilmoitin paypalille, että en ole saanut ostoksiani ja paypal maksoi minulle kaikki mun maksuni takaisin ja perii ne sit jotenkin siltä myyjältä! Tosi hyvä ja turvallinen systeemi :)

Shoppailu-hullu
Voi vitsit, noinhan munkin olisi pitänyt tehdä! Mulla jäi yksi ihana mekko saamatta Usasta. Kysyin myyjältäkin että haluan jonkun vahvistuksen siitä, että milloin mekko on postitettu. Kuulemma hänellä ei ollut mitään kuittia postituspäivästä, mutta aikoi "ilomielin" laittaa uuden mekon tilalle. Koskaan ei tullut mitään mekkoa tältä myyjältä... Enhän mä tomppeli edes tajunnut laittaa moitteita tästä myyjästä Ebaylle. Muuten kyllä olen kaikki pakettini saanut ilman mitään ongelmia. Kerran piti odottaa yli kuukausi, mutta kyllä paketti perille tuli.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Lust:
ai se toimii niin? no sehän on sit kätevää... jos ei tartte pelätä rahojensa takia...
Joo, paypal sit loppujen lopuks päättää tapauksen joko myyjän tai ostajan hyväksi. Musta tuntuu ettei paypalikaan saanut sitä myyjää sit kiinni...

ap.
ai se toimii niin? no sehän on sit kätevää... jos ei tartte pelätä rahojensa takia...
Joo, paypal sit loppujen lopuks päättää tapauksen joko myyjän tai ostajan hyväksi. Musta tuntuu ettei paypalikaan saanut sitä myyjää sit kiinni...

ap.

ap.

ap.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja shoppailu-hullu:
Laitoitko sähköpostia Paypal'iin "asiakaspalveluun" vai onko siellä erikseen jokin paikka jonne voi ilmoittaa vastaavista ongelmista? En nyt muista ulkoa...
En vaan ebayn sivujen kautta help-osiosta löytyy safety centre. Sitä kautta se sit menee paypalin sivuille ja sinne sit kirjoitetaan mikä on ongelma...

Shoppailu-hullu
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja shoppailu-hullu:
Laitoitko sähköpostia Paypal'iin "asiakaspalveluun" vai onko siellä erikseen jokin paikka jonne voi ilmoittaa vastaavista ongelmista? En nyt muista ulkoa...
En vaan ebayn sivujen kautta help-osiosta löytyy safety centre. Sitä kautta se sit menee paypalin sivuille ja sinne sit kirjoitetaan mikä on ongelma...
Kiitos! Hyvillä mielin jatkan shoppailua Ebaysta :)

mms
Hyva systeemi :) Ostin rattaat jotka saapuessaan eivat vastanneet kuvausta kunnosta. Yritin ensin hoitaa asiaa myyjan kanssa suoraan. Silta tuli kuitenkin tyly vastaus tyyliin etta rattaat saan tyontaa sinne minne aurinko ei paista! Ilmoitin asiasta paypaliin ja toimitin myos myyjan asiattoman viestin sinne. Eipa mennyt montakaan tuntia kun myyja vastasi etta palauttaa 20% hinnasta. En ollut tyytyvainen koska mielestani matkarattaat ovat silloin rikki kun niita ei saa kasaan. Paypal otti asian kokonaan hoitoonsa ja sain koko rahan takaisin ja anteeksipyynnon myyjalta :)

Yhteistyössä