Turvakaukalo lentokoneeseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vierailija_

Aktiivinen jäsen
10.05.2004
2 155
0
36
Hei!
Ensi viikolla olisi tarkoitus lähteä Kanarialle 7 kuukautisen vauvan kanssa. Kiinnostaisi tietää, miten te muut reissaajat olette hoitaneet vauvan kuljetuksen lentokentällä. Meidän matkarattaat ovat aika isohkot, joten ne varmaan menevät ruumaan.

melkein joka lennolla olen saannut viedä rattaat (quinny speedi sx) koneen ovelle asti , mutta on toki lentokenttä kohtaista antavatko he rattaiden mennä turvatarkastuksen ohi.
Turvakaukalon olen saannut viedä koneeseen kerran, eikä se mahtunnut minnekkään joten jouduin pitämään sitä sylissä koko lennon, sen jälkeen olen pakannut ne jätesäkkiin ja pistänyt ruumaan.

Sas:in reittilennolla ollut kaukalo koneessa mukana. Mennessä lentoemot laittoi kaappiin säilytykseen ja tullessa oli ensin ylä säilytyslokerossa (mahtui, ihme kyllä!) ja sitten vaihdon jälkeen oli kone aika tyhjä niin sai istua omalla paikalla kaukalossa. Siinä sai olla jopa nousun aikana kun kaukalon sai kiinni koneen vöihin.

Matkarattaat (graco mirage plus) meillä meni heti lähtöselvityksen yhteydessä ruumaan. Minä hoidin kuljetuksen kantoliinan avulla ja oli tosi kätevää. Menee siinä kätevästi kun sitä kuljettavaa matkaa tulee ihan kiitettävästi ja käsimatkatavaroissa on kuitenkin oma roudaamisensa. Lisäksi poika nukkui siinä kun tuli väsyneeksi.

Yhteistyössä