turvaistuin

Millainen turvaistuin kannattaa ostaa n.2.5 vuotiaalle.
Kuopukselle tulee kaukalo pieneksi,niin ajattelimme että käännämme istuimen selkä meno suuntaan niin kuopus pääsee siihen ja ostamme tälle taaperolle uuden.
kun takapenkillä pitäisi mahtua istumaan keskellä vielä 8v.
korokeistuimesta hän luopu kuopuksen synnyttyä.

Te joilla on käytännön kokemusta.antakaa vinkkejä!
 
Minulla ei ole kauheasti kokemusta, kun vasta itsekin ostettu esikoiselle (3 v) turvavyöistuin. Hän on aika lyhyt ikäisekseen ja piti kuopukselle antaa vanha istuimensa. Tilattiin nettikaupasta Kiddi-merkkinen vyöistuin (maksoi 90 e) ja hyvin tuo tuntuu asiansa ajavan.
 
miu
Meillä oli vähän sama tilanne ja ratkastiin ostamalla 2.5 vuotialle Britaxin turvavyöistuin. On testivoittaja ja ollut aivan loistava käytössä. Maksoi 134e. Siinä on hyvä nukkuakin kun pää ei pääse retkottamaan ja kyseisessä istuimessa on hyvät sääädöt ja lopulta selkänojan voi ottaa poiskin. Ja on aika kapea.
 
HentunLiisa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2004 klo 21:27 Miu kirjoitti:
Meillä oli vähän sama tilanne ja ratkastiin ostamalla 2.5 vuotialle Britaxin turvavyöistuin. On testivoittaja ja ollut aivan loistava käytössä. Maksoi 134e. Siinä on hyvä nukkuakin kun pää ei pääse retkottamaan ja kyseisessä istuimessa on hyvät sääädöt ja lopulta selkänojan voi ottaa poiskin. Ja on aika kapea.
Suositus on kuitenkin ettei tuota selkänojaa pois otettaisi...

Vauvatalo Johannassa on tarjouksessa tällä hetkellä Britaxin Römer Kid turvavyöistuin 139,- ja tinkivaraa tuntuu olevan... ;)
semmoisen melki itse ostaisin jos tarve olisi nyt istuin ostaa.....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2004 klo 14:06 HentunLiisa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.12.2004 klo 21:27 Miu kirjoitti:
Meillä oli vähän sama tilanne ja ratkastiin ostamalla 2.5 vuotialle Britaxin turvavyöistuin. On testivoittaja ja ollut aivan loistava käytössä. Maksoi 134e. Siinä on hyvä nukkuakin kun pää ei pääse retkottamaan ja kyseisessä istuimessa on hyvät sääädöt ja lopulta selkänojan voi ottaa poiskin. Ja on aika kapea.
Suositus on kuitenkin ettei tuota selkänojaa pois otettaisi...

Vauvatalo Johannassa on tarjouksessa tällä hetkellä Britaxin Römer Kid turvavyöistuin 139,- ja tinkivaraa tuntuu olevan... ;)
semmoisen melki itse ostaisin jos tarve olisi nyt istuin ostaa.....

Meillä myös tämä: on kasvunvaraa juuri tuon selkänojan pois oton vuoksi niin pitkälle kuin istuinta missään muotoa tarvii: lopuksi voi siis isolla lapsella käyttää pelkkänä koroketyynynä. Tosi tyytyväinen olen ostokseen. Tyttö nyt reilun kaksi vuotta.
 

Yhteistyössä