T
turvaistuimen kysyjäihminen
Vieras
Pitäisi tytölle ostaa turvaistuin, kun alkaa jäädä kaukalo jo vähän pieneksi. Tai vaihtoehtoisesti pitäisi ostaa pojalle (3v. ja 13kg) turvaistuin (9-18kg) ja tytölle sitten pojan tämänhetkinen.
Ajatuksia, että kummin ois järkevämpää tehdä ja olisiko suosituksia istuimista?
Ajatuksia, että kummin ois järkevämpää tehdä ja olisiko suosituksia istuimista?