TURVAISTUIN TÖRMÄYKSESSÄ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tanja

Vieras
Parkkipaikalla automme kylkeen oli peruutettu, jonka seurauksena toinen takaovi painui hieman sisään ja oven ikkuna hajosi. Kyseisen oven takana oli meillä turvaistuin.
Vakuutusyhtiössä olivat sitä mieltä, että turvaistuinta voi edelleen käyttää, koska automme ei ollut törmäyshetkellä liikkeessä eikä kyydissä ollut lasta. Onko asia todellakin näin? Voinko luottavaisin mielin käyttää turvaistuinta vai yrittääkö vakuutusyhtiö vaan päästä vastuustaan?
 

Yhteistyössä