Turvaistuimista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton natiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton natiainen

Vieras
Meidän tyttö pitäis piakkoin siirtää kaukalosta istuimeen, koska pää alkaa tulla kaukalosta yli. Mites tarkkoja nuo istuinten painorajat on, koska haluaisin sellaisen istuimen, jossa painoraja on 9-25kg, mutta neiti on siirtymähetkellä maksimissaan 8kg... eli pitääkö mun nyt sitten unohtaa ko. istuin ja etsiä joku jossa painoraja on esim. 0-18kg...?

Alkuperäinen kirjoittaja onneton natiainen:
Meidän tyttö pitäis piakkoin siirtää kaukalosta istuimeen, koska pää alkaa tulla kaukalosta yli. Mites tarkkoja nuo istuinten painorajat on, koska haluaisin sellaisen istuimen, jossa painoraja on 9-25kg, mutta neiti on siirtymähetkellä maksimissaan 8kg... eli pitääkö mun nyt sitten unohtaa ko. istuin ja etsiä joku jossa painoraja on esim. 0-18kg...?

ett painoo vain 8 kiloo, mut pää tulee jo kaukalon reunan yli?

Ainakin Britaxilla on selkämenosuuntaan olevat istuimet Secura ja Hi-Way, jotka ovat 0-25kg. Securasta on kokemusta, todella hyvä istuin, joskin vaatii aika paljon tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja voiko olla:
ett painoo vain 8 kiloo, mut pää tulee jo kaukalon reunan yli?

Tervetuloa vaan katsomaan meidän pitkää ja hoikkaa tyttöä...! Painoa tällä hetkellä 7560g ja pituutta 71 cm... Britaxin Rok-a-tot (tai jotain) alkaa jäädä pieneksi...

Miksköhän tämmösiäki asioita pitää toisten epäillä...???

Ai niin, kiitokset vastauksista muille... Brion Zentoa en tahdo, kun oli niin huonosti saanut pisteitä testeissä... Britaxin Two Way Elite kiinnostais...

meillä ollut two way elite kahdella lapsella käytössä,eikö moittimista tosiaan ole. no,ainut asia,että sitten kun istuin on pysty asennossa,lapsen on vaikeampi (ta näyttää siltä..hyvin nukkuu ainakii nää ipanat) nukkua,siis pää roikkuu. sitä ongelmaa ei "lepoasennossa" ole. ja meillä reilu 2vee tyttö,pituutta 2vee neuvolassa 90cm,mahtuu vielä selkämenosuuntaan lepoasennossa. esikoinen oli 3 vuotiaaksi asti selkämenosuuntaan kyseisessä istuimessa. itse olen istuimesta tykännyt,suht helppo asentaa ja vaihtaa autosta toiseen ja autoon,kun autoon olen istuimen tukevasti kiinni saanut.

Yhteistyössä