Heippa hei!!
Minä tuola parahiksi olen myymässä semmosta Akta Cragon istuinta, joka on mielestäni tosi hyvä istuin =) Se sopii 5kk-n.4-5vuotiaaksi asti, sen saa selkä tai kasvot menosuuntaan, kummin tahtoo, ja sen voi asentaa kaikille auton istuimille. Ja sen voi kiinnittää sekä kolme- että kakspistevöillä!
Siinä on portaattomasti säädettävä istuma-asento, joten se on hyvä pienellekkin ihmiselle niin ei ns. kuormitu selkä liikaa esim. pitkillä automatkoilla. Ja isompanakin tietysti kivempi matkustaa kun voi vaikka nukahtaa eikä selkä oo mutkalla
Käy kattoon huutonetistä kuva myynnissä olevasta istuimestani, ja ilmottele jos olet kiinnostunut!
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=58979963
Toinen hyvä istuin mistä olen tykänny tosi kovasti, on BeSafe Comfort- istuin. Siinä on kolmiportainen kallistussäätö, ja sen saa aika kenolleen! Meillä matkustellaan paljon autolla, ja pitkillä matkoilla on hyvä että voi lapsi rennosti nukkua ilman että selkä ja peppu väsyy. Mutta sen saa vain kasvot menosuuntaan, joten ihan pienelle sitä ei suositella. Mutta isommalle lapselle hyvä, ei käy ahtaaksi liian pian! =)
Mukavaa turvaistuimen metsästystä
Aijoo, ja tuo Cragon istuin maksaa uutena 329euroa, ja se BeSafe-istuin jotain 249euroa. Cragon istuimen voit saada multa jopa alle 200
:ashamed: Sori kauhea kaupittelu heti kättelyssä... :ashamed: