S
Sanni
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:minkä IKÄISEN voi laittaa istumaan pelkällä korokkeella? on pientä vääntöä asiasta..
En tiedä minkä oikeasti VOI, mutta itse olen ajatellut että pidän isompaa lähemmäs.5 vuotiaaksi varmaan istuimessa..4vuotiaaksi ainakin!
En uskalla laittaa kovin aikaisin!
Tuttava pitää 2vuotiasta..
isommalla pojalla on kaukalosta se seuraava malli ja pää tulee kohta yli.. ja ukko tuumas että laitetaan korokkeelle ja turvavyö penkin takaa(jää oikeestaan pelkän lantiovyön varaan) niin ei tartte miettiä ostaako uutta istuinta.. :headwall: mun kommentti oli:v**** dorka..
ja nyt sitten pitäsi tietää millasta istuinta kattoa, ettei niitä oikeesti tartte ostaa joka vuosi uutta.
Hänelle olisi varmaan turvavyöistuin paras vaihtoehto. Pelkkä koroke on jotenkin turvattoman oloinen. Tai riippuu tietysti minkä ikäinen teidän lapsi on.
3v ja 13kg mutta pää tulee yli nykyisesta jakkarasta..
Ostaisin sellaisen turvavyöistuimen jonka selkänojan korkeutta voisi säätää.Menisi näin ollen monta vuotta![]()
Saako 13kilosen muka laittaa jo turvavyöistuimeen?
Ite olen ollut siinä käsityksessä ettei saa...