Turva-vakuutusyhtiöstä kokemuksia?

Meillä on Turvassa auto-, liikenne-, koti-, ja lapsen henkilövakuutus. Asiakkaita ollaan oltu kolmisen vuotta, ja aina on kaikki sujunut niinkuin pitääkin. Kerran on haettu korvauksia lapsen siraushoitokuluista, en nyt tarkkaan muista kauanko käsitelyssä meni, alle viikko kuitenkin. Asiakaspalvelu toimii puhelimitse hyvin, joka kerta olen päässyt suoraan läpi. Asioita voi hoitaa myös verkossa Mappi-palvelussa (pankkitunnareilla tunnistautuminen), sinne voi tilata laskut ja vakkutuskirjat ja jättää viestej' asiakasneuvojalle. Voin kyllä suositella muillekin!! :)

Meillä on ollut Turvassa auto, koti- ja tapaturmavakuutukset n. 8v enkä voi kuin kehua. Tähän aikaväliin on mahtunut mm. automurto, auton hinaaminen, kodinkoneiden hajoamista sekä pojan tapaturma. Kaikki asiointi on ollut onnistunutta ja erittäin ystävällistä. En voi kuin kehua. Olen uteliaisuuttani kilpailuttanut vakuutuksia muissa yrityksissä mutta verrattuna esim. Pohjolaan oli noin 600e ero vuodessa, Turvan ollessa joka kerta halvin pienimmillä omavastuilla. Antavat keskittämisestä mukavat alennukset ja tosiaankin Metalliliiton ja Tehyn jäsenille alennuksia, varmaan muidenkin liittojen jäsenille.

Tulipa hirvee ylityspuhe, mut oikeesti on oltu tosi tyytyväisiä :)

Meillä on Turvassa auto-, liikenne-, koti-, ja lapsen henkilövakuutus. Asiakkaita ollaan oltu kolmisen vuotta, ja aina on kaikki sujunut niinkuin pitääkin. Kerran on haettu korvauksia lapsen siraushoitokuluista, en nyt tarkkaan muista kauanko käsitelyssä meni, alle viikko kuitenkin. Asiakaspalvelu toimii puhelimitse hyvin, joka kerta olen päässyt suoraan läpi. Asioita voi hoitaa myös verkossa Mappi-palvelussa (pankkitunnareilla tunnistautuminen), sinne voi tilata laskut ja vakkutuskirjat ja jättää viestej' asiakasneuvojalle. Voin kyllä suositella muillekin!! :)

Veit sanat mun suustani. Ja tosiaan aspa on kiitettävää :) Ehkä joku muu firma tekee korv.päätökset nopeammin, mut tää on riittänyt mulle. Siirsin kyllä auton vakuutukset Ifiin tietyn syyn takia, mut henkilöt ja irtain on Turvassa.

Meillä kanssa kaikki vakuutukset Turvassa. Ei koskaan ongelmia.
Korvauksia haettu lapsen sairaskuluista ja autovakuutuksesta.

Rahat nopeasti tilillä, eikä muutenkaan mitään pahaa sanottavaa.
Alennukset ja hinnat muutenkin ok.

Unohdin mainita että kuulun Pamiin ja saan myös alennuksia...

Meillä kanssa vakuutukset turvassa ja on tykätty jo 15 vuotta :D Lasten vakuutusten kohdalta erittäin mielissäni olen ollut siitä laajuudesta mitkä kaikki lajit kuuluu vakuutuksen piiriin..lapsilla sellasia harrastuksia joihin yleensä joutuu hankkimaan erillisen vakuutetun lisenssin, koska juurikaan mikään vakuutusyhtiö ei korvaa. Meillä on riittänyt turvan vakuutus kaikkiin lajeihin mitä lapset harrastaneet.

Alkuperäinen kirjoittaja Meillä myös;25868445:
Meillä kanssa kaikki vakuutukset Turvassa. Ei koskaan ongelmia.
Korvauksia haettu lapsen sairaskuluista ja autovakuutuksesta.

Rahat nopeasti tilillä, eikä muutenkaan mitään pahaa sanottavaa.
Alennukset ja hinnat muutenkin ok.

Hinta voi olla ok,mutta mutta kun vaihdoin turvaan kaikki vakuutukseni niin 1.viikon päästä tuli ilmoitus, että vakuutusmaksuni nousevat.2 veivät bonukset kolarista jossa kumpaankaan autoon ei tullut mitään jälkiä.3. sovittiin että autonvaihdon yhteydessä hyvitetään edellisen vakuutuksen maksut uuteen vakuutukseen....tuli lappu että rahat voi hakea nordeasta!eli kaikki päin persettä ei voi luottaa!vaihdoinkin juuri vakuutusyhtiötä taas.......

Varokaa turvan vakuutuksia!
Meillä kävi niin että Turvan sairaskuluvakuutus ei korvannut poikamme 5v. nielu- ja kitarisaleikkausta. IFI ja Nordea hoiti hienosti toisille lapsille. Joten älkää ihmeessä ottako Turvan lapsivakuutuksia kukaan!!!

Jos sattuu kodinkoneen aiheuttama vahinko, niin joudut itse maksamaan kaiken ensin. Sitten, kun sinulla on esittää laskut sun muut, niin saat rahat tilille. Ei jokaisella ole säästössä niin paljoa rahaa, että on vara maksaa ensin itse.

TURVA:lla on todella huono korvaus käytäntö. EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN VAKUUTUSYHTIÖKSI. Lisäksi kodinkoneiden ostoarvot heidän mukaan on pienempiä, mitä todelliset hinnat.

Meillä on ollut vakuutukset Turvassa. Laskut tuli ajallaan ja siistisi kirjekuoressa. Koskaan meille ei ole tapahtunut mitään, huolellisia ja tarkkoja kun olemme. Joten en osaa sanoa,miten esimerkiksi suhtautuvat vakuutuspetosyrityksiin.

Pitäähän vakuutusyhtiön ensin tietää minkä verran korjaukset maksavat. Esim jos pesukone on vuotanut vettä lattialle ja lattia menee uusiksi. Olet saanut laskun työntekijältä niin siinä on varmaan maksuaikaa. Korvaus maksetaan hyvin nopeasti. Jos taas pesukone on hajonnut, mutta ei muuta niin siitä saa korvauspäätöksen jo puhelimessa. Turvalla on tutkitusti parasta korvauspalvelua asiakkaiden mielestä. Epsi rating tutkimus 2012 ja 2013.

Turva harrastaa omituista korvauskäytäntöä. 5 kk vanhaan Apple 5 S puhelimeen sattui vahinko missä näytön lasi meni pahasti rikki. Turva ohjeisti lähettämään puhelimen Sventek oy nimiseen pieneen firmaan Pietarsaaressa, joka ei ole Applen valtuuttama huoltoliike. Selvitin että jos ko yritys vaihtaa näytön, raukeaa Applen 2 vuoden tuotevirhevastuu/laitetakuu sen saman tien, koska kyseessä ei ole valtuutettu huoltoliike. Vein puhelimen näytille Applen valtuuttamaan huoltoon josta sain lausunnon, ettei puhelimen lasia kannata vaihtaa, koska se oli niin pahasti rikki ja koska lasi on osa puhelimen runkorakennetta ei voida taata että lasin vaihdon jälkeen ei muita ongelmia syntyisi. Suosittivat puhelimen vaihtoa Applen omaan vaihtolaitteeseen, jossa laitetakuu säilyy kuten alkuperäisessä puhelimessa oli voimassa. Pyysin kirjallisena ja lähetin sen Turvaan. Tämä ei kelvannut Turvalle, vaan sanoivat että voin vaihtaa puhelimen siellä, mutta he korvaavat vain Sventekin lasinvaihdon kustannukset 275€ - omavastuu. Sventek Oy:n nettisivun takuuehdot jättävät heille mahdollisuuden pestä kätensä mahdollisista myöhemmistä laitevioista mitä voi syntyä puhelimen jäljelläolevan alkuperäisen laitetakuun aikana. 5 kk vanhan 700€ puhelimen korvausmäärä on siis Turvalla 145€. Vakuutusyhtiö menee vaihtoon.

Turva tosiaan ohjasi minutkin kyseiseen yritykseen mutta tämä takuu-asia on kyllä kunnossa. Piti oikein soittaa ja kysyä kun edellinen kirjoittaja sai minut epävarmaksi ja minulle vastattiin: Sventek myöntää oman sventek takuun joka kuulemma on alkuperäistä vastaava laitetakuu. ELi kun minulla on kuitti jäljellä niin he jatkavat itse sitä takuuta minulle. Kotisivuilta löytyi ehdot.

Todella huonoa palvelua,kun olen jo neljä kertaa joutunut samasta asiasta soittamaan ja kolme viikkoa odottanut postia turvalta jota ei vaan tule!Lupauksia toisen perään,kusettajia oikein.Yhtiötä vaihdan enkä suosittele kellekkään turvaa,hinnat on ok mut petetyksi tulee asiakas !!!!

Olen odotellut Turvan maksusitoumuspäätöstä magneettikuvista muutamia päiviä. Tänään sain heiltä puhelun että lääkärin lähettämä maksusitoumuspyyntö ei ole tullut perille. Kävi ilmi, että lääkärin pitää retrosti faksata paperit Turvaan, eivätkä ne siirry sähköisessä tietojärjestelmässä lääkärin pöytäkoneelta (niin kuin kai muilla vakuuttajilla).

Tämä siis vinkiksi muille joilla Turvassa vakuutus - sanokaa vaikka lääkärille ihan erikseen siitä Faksaamisesta. Onneksi yhtiössä huomattiin näin pian, ettei mennyt paljon turhaa aikaa ja odottelua hukkaan.

Ihan paska yhtiö! Meillä oli 13v vakuutukset siel, kun tuli lapselle nielu ja kitarisa leikkaus ei korvannut kun 1000e saakka. Nyt ollaan fennian asiakkaita, 400e halvemmat kaikki vakuutukset(koti,kolmen lapsen, mun tapaturma, auto) .tossa fenniassa toisen lapsen korva putkitus(yksityisellä 1000 ja ylikin) korvaa heti ja kuulema muutkin hintavammat.

Turvasta. Älkää menkö ko. yhtiön asiakkaaksi. Ovat todennäköisesti myyneet paljon vakuutuksia ja henkilökuntaa ei ole tarpeeksi korvauskäsittelyyn. Nyt 3 viikon jono. Aikaisemmin esim. Pohjolassa päätöksen on saanut muutamassa päivässä.

En ole tyytyväinen. Matkavakuutuksen korvauskäsittely jatkunut jo toista kuukautta. Koskaan ei vaiheista tiedä missä mennään. Aina pitää mennä toimistolle kyseleen tai soiteltava. Kunhan saan prosessin loppumaan ja korvauspäätöksen niin vaihdan yhtiötä

Älä vaan ota Turvalta mitään. Heidän vakuutukset kalliita muihin verrattuna joten kysy muiltakin. Yleisesti vakuutusmyyjillä on oikeus antaa 15% alennusta, mutta senkin jälkeenkin jää vielä kalliiksi. Pohjola- yhtiöt voi antaa jopa 30% ja Fennia jopa 40%. Jos omistat autoja ja niissä ei ole bonuksia on paras vaihtoehto Pop-vakuutus tai Pohjantähti sieltä ns. "ilmaisia bonuksia". Turva korvauspuoli kans aika persiistä, henkilökunta nuorta ja päätökset tekee tiukkapipo lakimies. Entisiltä vakuutusedustajilta peritty palkkoja takaisin jopa perintäyhtiön voimin ja uhiteltu oikeusjutuilla. Kirjatkaa kaikki Turva myyjän lupaukset paperille ja myyjän nimi alle, muisti tuntuu häviävän kun vahinko sattuu. Kaikki mitä myyjä lupaa on sitovaa vakuutusyhtiölle.

Toimiiko vastuullinen yhtiö näin.

Ilman korvauksia jäänyt jo toisen yhtiön asiakas....asia menossa vakuutuslautakuntaan

Yhteistyössä