"a p"
Mahdollisesti olen muuttamassa Turkuun. Mitkä olis rauhallisia & lapsiystävällisiä kaupunginosia ja mitkä niitä mitä ehdottomasti kannattaa välttää?
VIHAPUHE! Vihjaillaan, että olis niillä rikoksilla ja maahanmuuttajilla jotain tekemistä toistensa kanssa.Juu, Perno eli osa Pansiota ehdottoman ei myös. Esimerkiksi Varissuo ollut uutisissa kun siellä rikoksia tialstollisesti hurjasti. Varissuo myös koko Suomen kansainvälisin alue, mitä maahanmuuttajiin tulee.
Tämä on totta, mutta yksi vahva plussa Turulle on, että bussissa pääsee lastenvaunujen kanssa kulkemaan ilmaiseksi.Jos Turkuun päin on muuttamassa, niin suosittelen harkitsemaan myös ympäristökuntia, joissa esim. kunnallispolitiikka ja palvelut ovat toimivampia ja matka usein keskustaan ihan sama kuin jostain lähiöistä.
Olen samaa mieltä, että kannattaa katsella ympäristöstä ja jos ihan Turkuun haluaa niin tosiaan Portsa ja Martti. Hirvensaloon ei mutta Kakskertaan kyllä.se saattaa paljon riippua siitä,mihin päin mitäkin aluetta osuu. Varissuollakin tiedän kasvaneen ihan terveitä ihmisiä tyytyväisinä kodeissaan. Jäkärlään en vältttämättä suoraan kehottaisi muuttamaan, mutta suurin osa siitäkin kaupunginosasta on ihan mukavaa ja rauhallista. Jos Turkuun päin on muuttamassa, niin suosittelen harkitsemaan myös ympäristökuntia, joissa esim. kunnallispolitiikka ja palvelut ovat toimivampia ja matka usein keskustaan ihan sama kuin jostain lähiöistä.
Mä en kyllä ymmärrä tota Jyrkkälää tossa, vai taasko on ihminen joka tuntee maineen 5 vuotta sitten? Paikka kuitenkin rauhottunu ihan järkyttävästi, ei mulla ainakaan oo mitään valitettavaa Jyrkkälästä, reilu vuosi ollaan täällä asuttu.Portsa ehdottomasti erittäin lapsiystävällinen! Martti myös.
Ehdottoman iso EI: Varissuo, Lauste, Pääskyvuori, Jyrkkälä. Kysy keneltä vaan Turkua tuntevalta, niin nämä ko ei selittelyjä kaipaa.