turunseudun äipät

Moi kaikki tulevat ja olevat äipät!

Olen huono chattailija, tykkään tutustua ihmisiin ihan livenä. Saataisko joku ilta mammakööri kasaan johonkin päin turkua, niin voitais tutustua paremmin.

Itse ole 30-v tammikuussa 2-v täyttävän tytön äiskä, kaveri potkii masussa helmikuulle 2005 saakka.

Jos kiinnostaa tavata, niin laittakaa viestiä os. mirjamic@hotmail.com.
Katsotaan minkälainen poppoo kiinnostuu ja sovitaan aika&paikka sen mukaan.

 
Ei ole liian nuoria tai vanhoja äiti-kavereita!

Saataisko me "ensiesittely" jo ensi viikolle? Itse olen vielä jouluun asti päivät töissä, joten ehdottaisin vaikka la tai su iltapäivää (20.-21.11.)

Miltä kuulostaa?
 
selmastiina
Valitettavasti en pääse paikalle Heseen, mutta ehkäpä ensi kerralla. =)

Kirjoitella minulle saa jos kiinnostaa, olen päivisin kotosalla ja seura olis tervetullutta niin äidille kuin tyttärellekin. :wave:
 
Ajattelin uteliaisuuttani katsella löytyykö netistä muita seuraa vailla olevia äitejä Turusta. Yllätyin positiivisesti. Itse olen 26v. 3kk Kaius-pojan äiti. Tapaaminen on siis sunnuntaina 21.11. klo 16, Hansakorttelin Hesessä. Näillä näkymin pääsen paikalle, joten tapaamisiin.

Milla
 
Ao-NiiSkU
Tosi kivaa kun on tällaisia rohkeita ihmisiä kun lähtee tapaamaan muita.

Ite oon 25v. pian 26v. täyttävä ja esikoista odotellaan syntyväksi helmikuussa 2005.
Yritän päästä paikalle sunnuntaina 21.11. kello:16.00.
Mistäs me tunnetaan toisemme?? Onko "ehdottajalla" jokin plakaatti jossa lukee: "Tännepäi! Kaikki 2+ ihmiset?!? *nauraa* vai miten??

mun mailiosoite on nijohe@tkukoulu.fi

Terv. Niisku
29
 
Tuota tunnistamista mietin itekkin. Mutta voidaan sopia niin että olen siellä itse klo 16 pallomeren luona. Mulla on pitkät vaaleat hiukset ja vaatetuksena farkut, villapaita ja punainen takki. En ole hirveän pitkä, mutta maha alkaa olla sitäkin pyöreämpi!

Tulkaa rohkeasti nykäisemään hihasta!

Näkemisiin :wave:
 

Yhteistyössä