Turun seutulaisten tapaaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti-ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti-ihminen

Vieras

Mä muokkaan tämän avauksen kokonaan uusiksi...

Kolmet treffit tiedossa:

1) Maanantaina 30.1. Turussa Puutorin Hesellä klo 11

2) Tiistaina 31.1. Myllyssä klo 11 (tavataan "venealtaalla")

3) Lauantai 25.2. Turussa ravintolassa (Foija?) klo 19 ilman lapsia ja puolisoita. Tähän mukaan haluavat ilmoittautukaa, niin teen meille mahdollisen kabinettivarauksen.

Ikävä kyllä tiistaisin ei meille käy, koska meillä on aina tiistaisin klo 12 Turun seudulla kesäkuussa syntyneiden vauvojen & äitien kanssa treffit Myllyssä Coffee Housessa. Jos treffit toteutuu nyt/myöhemmin jokin toinen viikonpäivä niin mekin tullaan sitten silloin paikalle.

Klo 11 onnistuu Myllyn treffiajaksi.

Tulisiko osa porukasta jo maanantaina 30.1. treffeille Puutorin Heseen? Vaikka sama aika, klo 11. Kaikillehan ei Myllyyn tuleminen ole niin yksinkertainen homma.

Voi, olisin ollut kiinnostunut tulemaan kans mukaan, mutta mulla on silloin iltavuoro :( , ja menisi niin tiukaksi aikataulu :/ . Mutta mikäli päätätte toisen tapaamisajan, niin voisin tulla mukaan jos meidät huolitaan :)

Ok,eli tuohon Myllyn tapaamiseen ainakin tullaan.

Puutorille ei varmaan kerjetä,kun mulla on lääkärineuvola siinä päivällä ja Foijan aikaan taidan olla joko tosi paksuna yliaikasena tai sitten ihan vastasyntyneen kera. ;)

me tultais ihan mielellämme mukaan, mutta olen töissä 30. ja 31.1. Siitä 25.2 päivästä en vielä tiedä yhtään mitään kun ei oo työvuorolista niin pitkälle! mutta ilmoittelen jos olen vapaa silloin!

Meillä on valokuvaus silloin 31.1 klo 10 mutta yritetään ehtiä Myllyyn. Oltiin tänään ainoat äiti ja vauva ryhmässä. Oli silti kivaa. Sai jutella ammatti ihmisen kanssa ja hän keskittyi vain meihin. Viihdyttiin koko 4 tuntia. =)

Yhteistyössä