Tervetuloa kaikille uusille
Nimialle tsempit huomiseen ultraan <3 meinaatteko kysyä, onko tyttö vai poika?
Pari yötä olen töissä taas valvoskellu, vielä yksi yö ja pari päivää vapaata. Pari viikkoa kun vielä jaksaa niin alkaakin sitten 4viikon kesäloma
kuopuskin jää lomalle ja aloittaa uudessa päiväkodissa. Hänellä kun on kehitysviivettä puheessa ja motoriikassa niin saatiin nyt ELTON kautta paikka integroidusta erityisryhmästä
ainakin ensi vuoden on päiväkodissa mun ollessa kotona, hoitovapaan alkaessa mietitään uudestaan. Jollei noita kehitysjuttyja olis, ottaisin kokonaan kotiin, mut kuntoutuksellisesti on "pakko" viedä. Todennäköisesti vauvan synnyttyä siirrytään 3pv/vko. Miten teillä muilla? Jatkavatko isommat lapset hoidossa?
Koululainen menee tokalle ja hänen vastustuksestaan huolimatta on sen reilun kuukauden syksyllä ip-kerhossa
Oma olo alkaa olla päivä päivältä parempi, pahin väsymys alkaa helpottaa. Liikkeitä tuntuu koko ajan enemmän <3
Hb:n sain nousemaan raudalla, oli 125 kun tällä viikolla mittasin. Seuraava neuvola on 28.5. ja rakenneultraankin on "vaan" kuukausi eli 18.6. Ainoo mikä mua rasittaa on tuo painonnousu, sitä vaan tulee ja tulee. En yhdessäkään raskaudessa ole tässä vaiheessa painanu näin paljon
kaikista surkeinta oli huomata, että painoin tokaa odottaessa saman verran vikassa neuvolassa kuin nyt ekassa :\
Maisa80 16+3