Jee, nyt koen tietäväni harsoista, kiitos!
Kestovaippailu voisi olla kiinnostavaa, ainakin osittain, mutta en ajatellut ottaa asiasta mitään paineita. Luonnon kannalta se tietenkin olisi hyvästä. Varmaan tuossa kesän mittaan tutkiskelen asiaa ja katselen mitä kaikkea sellaisen vaipan rakentamiseen sitten tarvitsisi.
Nimian viesti sai minut innostumaan
äitiysjooga-ajatuksesta. Olen juhannukseen asti Helsingissä töissä ja siellä näyttäisi olevan kaikennäköistä kurssia, pitää ihan vakavasti harkita josko osallistuisi johonkin. Mikäli Turun seudulla olisi jotain kesä-äitiysjoogaa, niin sellaiseen voisin mennä. Mm, kesä-äitiyspuistojooga olisi ihan parasta.
Hienoa, kun oli hyviä uutisia varhaisultrasta,
Marianne!
Täälläkin käytiin tänään neuvolassa. Kaikki tuntui olevan kunnossa:
Hb 123
RR 110/72
Paino yhteensä + 1 kg
Vauvan syke 155
Myös noihin seulatuloksiin sai vastauksen, ja riski oli niinkin pieni kuin 1:5600. Terveydenhoitaja sanoi ensin vahingossa yhden suhde viiteenkymmeneen kuuteen ja ehdin jo vähän kakoa, ennen kuin hän korjasi. Muuten käynti oli melko lyhyt, parikymmentä minuuttia, kun sen paremmin miehellä kuin minulla ei ollut erityistä kysyttävää tai pohdittavaa. Seuraavaksi odotellaan 2.5. olevaa ylimääräistä ultraa, jossa tarkastetaan kohdunkaulan ja suun tilannetta. Minulla on suvussa sidekudosten heikkoutta aiheuttava sairaus ja lääkäri haluaa varmistaa, ettei paikat lähde pehmenemään liian varhain.
Vanhemmillenikin kerroimme viime viikonloppuna raskaudesta, joten nyt koko lähipiiri tietää. Tuntuu hurjalta odottaa ihan julkisesti, mutta samalla hurjan ihanalta.
Terkkari muuten kysyi, onko fiiliksiä siitä, kumpaa sukupuolta lapsi olisi, ja sanoin, että vähän on poikaolo. Hän totesi, että yllättävän usein nämä olot pitävät paikkansa vaikka enpä tiedä. Kai sitä pakostakin saa veikattua oikein 50 prosenttia tapauksista
Mieskin sanoi, että aika hyvin on meillä jo sukupuolesta varmuus, kun vaihtoehdot on saatu rajattua kahteen.
Tapaamisesta, minulle sellainen sopii, tosin kuten edellä mainitsin, niin tuonne juhannuksen korville asti olen huonommin Turussa ja sen jälkeen saatan epäsäännöllisen säännöllisesti maatua mökillä. Voihan sellaistakin miettiä, että sovitaan jokin kiinteä aika, esim. joka kuukauden viimeinen keskiviikko tjs., ja paikalle tulisivat aina ne, jotka kulloinkin kerkeävät. No, katsellaan ja kuulostellaan
Chestel rv 15+0 ja juhlallinen poks uuden viikon kunniaksi