Heippa!
Mulla oli siis tosiaan tänään se
ultra. Mulla oli aivan tosi mukava naislääkäri tuolla tyksissä ultraajana
Ja
hyvin meni
Sykkeet kuultiin heti, 169 taisi olla, tuntui kivalta. Aika kauan se noita mittoja etsi, mutta onneksi hoitaja jossain vaiheessa totesi, että suoraan näkyy, ettei ylimääräistä turvotusta ole, mutta kaveri ei meinannut vain mennä oikeaan asentoon.
Jotenkin sai sitten mitattua, oisko ollu 1,3mm turvotusta ja 56mm pää-peppumitta. Viikoiksi olisivat saaneet 12+1. Kuukautisten (perus 28, ei mun 35) mukainen viikkomäärä on 12+3. Mutta tietäen meidän hyvin laiskan petiaktiivisuuden tammikuussa, on mahdollinen maksimiviikkomäärä tällä hetkellä 11+5. Ja varhaisultran mukaan olisi nyt 11+3. Mutta tuolla 12+3:lla mennään, eli laskettu aika meni syyskuun puolelle, mutta aika varmasti kyllä lokakuulle menee. Tyttökin kun syntyi 41+3. Eivät sis lähteneet vaihtamaan, kun heitti vain kahdella päivällä, mutta oikea heitto on tosiaan vähintään 5pv. Noh, eipä se niin tarkkaa. Eipä tarvi ainakaan ihan superpitkään sitten kärvistellä!
Verikokeessa vähän haastattelin näytteenottajaa
sokerirasituksesta. On kuulemma neutraalin makuista, hapotonta litkua, ja vain 2dl tarvitsee sitä niellä
Pitää jo aika pian varaillakin aikaa ekaan, kun viikot nyt noin lisääntyivät.
Lumimyrsky, mä luulen, että oireet voi hyvin heitellä nukkumisten, syömisten, päivän, vuorokaudenajan ja monien asioiden takia. Ei varmaan kannata siitä pelkästään huolestua. Toki, jos muitakin mietityttäviä asioita rupeaa tulemaan, niin kannattaa kysellä jostain, mutta mun mielestä voit odotella hetken, palailevatko taas. Ja välillä on oireettomampia kausiakin kai, ihan vaarattomia.
Niin joo, ja tsemppiä verikokeisiin. Onko mikään noista auttanut (psykoterapia yms?) Mä oon hirveä jännittäjä, ja siihen ei kanssa tunnu mikään auttavan. Just lääkäreitä ja toisaalta esiintymistä pelkään ihan kamalasti, maha sekoaa ja pyörryttää ja ja ja..
Mutta juu, nyt täytyy lähteä syömään. Palaillaan taas!
Nimia, yhtäkkiä jo 12+3
(terveydenhoitajan kanssa mentiin siis vu:n mukaisilla viikoilla, eli 11+3)