Turun parhaat kirpparit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Mitkä on hyvä kirppiksiä myydä/ostaa lastenvaatteita? Paikallinen kirpputori oli hintalaatusuhteeltaan mun mielestä hyvä mutta nyt lopettaa, joten joku muu nyt keksittävä tilalle. Pikkusiilissä on osalla myyjistä kovat hinnat ja vakkaripöytiä joissa samat tavarat vuodesta toiseen, viimeks monessa pöydässä likaista vaatetta (ostaako niitä joku?!).

Kirppis-centeristä oon välillä tehnyt löytöjä kyllä. Vähän mua häiritsee siellä se "haju" ja lastenvaatteita ei välttämättä kovin monessa pöydässä ole myynnissä. Mutta kiitos vinkistä, voisinkin siellä taas joku päivä pyörähtää!

[QUOTE="yx vaan";30500285]Kaarinan Krossissa olevaa lastenkirppis Seesamia on kehuttu hyväksi. Itse en ole käynyt eli ihan kuulopuheilla kommentoin...

Joo, siellä onkin ihan siistiä tavaraa. Hinnatkin kovemmat mutta laadukkaasta ja hyväkuntoisesta voi enemmän maksaakin. Sijainti vaan mulle vähän huono kun sinne ei taida oikein julkisilla päästä.

Ehdottomasti Kaarinan puolelta lastenkirppis Seesam.
Valoisa, siisti ja vain lastenvaatteita ja tavaroita. Yläkerrassa imetys- ja raskausvaatteet. Tilar on vähän pienentynyt, mut Suosittelen

Yhteistyössä