V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä sellainen naisten osio on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuleeko siitä sitten kuitenkin enemmän sellainen kaiken tavaran kirppis =(?
Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:Mä olen kanssa vähän surullinen siitä, että Pikkusiilissä tuntuu vaan aina olevan puolet looseista tyhjinäVietiin ekalla viikolla sinne kaverin kanssa vaatteita myyntiin, ja silloin tuntui olevan hinnatkin suht mukavasti kohdillaan. Sittemmin on ihmisille iskenyt ahneus ja hintalappuihin on alettu lätkiä aivan naurettavan suuria summia. Edellytyksiä kyllä olisi ihan toimivaksi yritykseksi, mutta liekö sitten mainonnassa vika kun aina on niin autiota. Laittakaahan kaikki viidakkorummut soimaan, mun kavereista todella harva oli kuullut paikasta ennenkuin mä siitä kerroin.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita
Profiilissä on linkki mun kirppisblogiin josta voi käydä kurkkaamassa minkälaista tarjontaa ko. kirppiksillä on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Me käydään aika paljon kirppareilla. Turussa:Kirppis Center Manhattan, Kirppis Center Länsikeskus, Eurokirppis, Itäharjulla kirppis nimellä piisparistin kirpputori, Isoheikkilässä joku kirppis, jonka nimeä en muista, Linkki kirppis pääskyvuoressa Kaarinassa: Jousitien kirppis ja Piisparistillä yks minkä nimeä en muista.
Manhattan vie kyl voiton.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita
Profiilissä on linkki mun kirppisblogiin josta voi käydä kurkkaamassa minkälaista tarjontaa ko. kirppiksillä on ollut.
Katsoin sun blogin, kivoja vaatteita olet löytänyt!
Vähän kyllä ihmettelen, että mollamaijassa teille lähinnä ei oota. Kun nimittäin itse olen löytänyt sieltä tytöille paljon samantapaista, kuin mitä sulla blogissas. Mä tosin käyn aika tiuhaan ja tietty tyhjennän parhaat heti päältä. Ehkä käyt niin harvoin?
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:Me käydään aika paljon kirppareilla. Turussa:Kirppis Center Manhattan, Kirppis Center Länsikeskus, Eurokirppis, Itäharjulla kirppis nimellä piisparistin kirpputori, Isoheikkilässä joku kirppis, jonka nimeä en muista, Linkki kirppis pääskyvuoressa Kaarinassa: Jousitien kirppis ja Piisparistillä yks minkä nimeä en muista.
Manhattan vie kyl voiton.
Mun mielestä Manhattan on huonoin. Siellä tuntuu olevan pelkkää roskaa ja kovilla hinnoilla. Paras oli se loosi missä oli myynnissä Reimatecin haalari hintaan 70?, polvissa hieman kulumaa, muuten kyllä kunnossa.No, olihan se vielä maaliskuussa myynnissä kun hintalappu oli päivätty joulukuun alkupuolella.
Eurokirppikseltä taas olen tehnyt viime aikoina tosi hyviä löytöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita
Katsoin sun blogin, kivoja vaatteita olet löytänyt!
Vähän kyllä ihmettelen, että mollamaijassa teille lähinnä ei oota. Kun nimittäin itse olen löytänyt sieltä tytöille paljon samantapaista, kuin mitä sulla blogissas. Mä tosin käyn aika tiuhaan ja tietty tyhjennän parhaat heti päältä. Ehkä käyt niin harvoin?
Juu, harvoin tosiaan käyn, koska olen käynyt siellä vain kahdesti. Sinne on niin vaikea mennä, kun saa aina etsiä parkkipaikkaa (en ole paras mahdollinen parkkeeraja :ashamed: ) ja se on kauempana, kuin PikkuSiili.
Jotta ihan mahdollista että sieltäkin löytöjä tekis, jos useammin kävis![]()