Turun LABRA, mitäs helkattia siellä on tapahtunut

Menin sisälle ja tupa täynnä porukkaa, TISKILLE jonotus ja yli 20 ennen minua. Olisi pitänyt odottaa jotta pääsee VARAAMAAN AIKAA :O

Eikö siellä olekkaan enää ilman ajanvarausta vaihtoehtoa? Lähdin pois kun ei edes tiskille päässyt, olisin halunnut vain kysyä.

Tulin kotiin ja varasin netin kautta ajan, mitä ne ihmiset siellä odottivat?
 
1.4.14 alkaen kaikissa kaupungin labroissa on siirrytty pelkkään ajanvaraussysteemiin. Eli ilman ajanvarausta pääsee vain akuutit potilaat, jotka tulevat suoraan lääkärin lähettäminä labraan. Muilla on oltava ajanvaraus. Nuo jonottavat saattoivat olla niitä akuutteja potilaita.
 
Ja mä suosittelen kaikkia asiaan tyytymättömiä pistämään palautetta. Labrassa valittaminen ei koskaan johda mihinkään, mutta jos pistää virallista palautetta menemään, niin se päätyy ihan ylimmän tason henkilöille asti, ja he ovat niitä jotka näistä asioista päättävät.
 
No tietääpähän jatkossa, nyt tuli kyllä aivan turha reissu.
Ihan hyvä systeemi, mut kauhea niille akuuteille potilaille, jos oikeasti jatkossakin joutuvat siellä odottelemaan noin kauan. Nyt odottelin 5min ja yksi ainoa oli koko sen ajan siinä tiskillä...
 
Mun mielestä aikoja ei pysty varaamaan sieltä labrasta suoraan, vaan ainoastaan puhelimitse tai netistä. Ja henkilökuntaa on vähän. Kaikissa toimipisteissä. Se aiheuttaa ruuhkaa ja pitkiä jonotusaikoja, mitä nyt yritetään saada vähenemään tuolla ajanvaraussysteemillä.
 

Yhteistyössä