S
Saraldo
Vieras
Tuli mieleen tuosta Kuopio-ketjusta... Kehukaa/haukkukaa Turun asuinalueet? Missä et koskaan voisi asua? Missä haluaisit asua? Vai löytyykö Turusta asuttavaa aluetta
?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Lausteella en tod. haluaisi asua.
Hirvensalo on kaunista seutua, mutta pelkään, että se on nyt jo liian asutettuAlkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Hirvensalo on IHANA! Enoni asuu siellä
Runosmäessä tai Lausteella en tod. haluaisi asua.
Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Hirvensalo on IHANA! Enoni asuu siellä
Runosmäessä tai Lausteella en tod. haluaisi asua.
Asuttu Hirvensalossa ja ihan sekopäistä porukkaa siellä....
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
Joka alueella taitaa olla rauhallisia kolkkia, ja levottomampia kolkkia.
Mä oon viihtynyt Uittamolla, Ispoisissa ja tässä osassa Harittua missä nyt asutaan. Puistomäki, Korppoolaismäen alue, Portsan puutalot ja jokiranta voisivat myös olla kivoja paikkoja asua.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
Mä oon viihtynyt Uittamolla, Ispoisissa ja tässä osassa Harittua missä nyt asutaan. Puistomäki, Korppoolaismäen alue, Portsan puutalot ja jokiranta voisivat myös olla kivoja paikkoja asua.
Mitkä talot Runosmäestä, ollaan muuttamassa sinne vvo:n kämppään, sijaitsee aika keskellä Runosmäkeä, suht lähellä sitä Bruno-kapakkaa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
mä oon asunu pienen ikäni jäkärlässä eikä mitään vikaa.oikein kiva paikka =) ja tällä hetkellä asutaan pernossa eikä pois muuteta.täällä ei ole mitään ihmeellistä tapahtunu koko 7 vuoden aikan jona täällä ollaan asuttu.ihan samalla tavalla joka paikassa on "ihmetyyppejä" ja muita "sossun" asukkeja.
Alkuperäinen kirjoittaja inkku:Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:En muuttaisi Lausteelle, Varissuolle, Halisiin, Pernoon, Pansioon, Jäkärlään. Runosmäen, Hirvensalon ja Haritun tietyt talot kiertäisin myös kaukaa.
mä oon asunu pienen ikäni jäkärlässä eikä mitään vikaa.oikein kiva paikka =) ja tällä hetkellä asutaan pernossa eikä pois muuteta.täällä ei ole mitään ihmeellistä tapahtunu koko 7 vuoden aikan jona täällä ollaan asuttu.ihan samalla tavalla joka paikassa on "ihmetyyppejä" ja muita "sossun" asukkeja.
Me asuttiin siellä väliaikaisesti rakennusaikana (2005-2006) sillon siellä raiskattiin 7-vuotias pikkutyttö. Ja kerran yksi mies ammuskeli ilmaan meidän pihassa, kun kyllästyi lapsiin. Me pelättiin siellä kuollaksemme. Onneks päästiin pois...