Turun alue!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaas nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaas nyt

Vieras
Eli mistä kaikkialta Turun suunnalla saa äitiysvaatteita? Ei mitään henkkamaukkaa tai Lindexiä kun niissä ei ole mitään kivaa. Haluisin jotkut housut, mut en missään nimessä kapeita lahkeita vaan vähän levenevät ja lisäks pitäs olla vielä pitkät. Kun oon ite aika pitkä ihminen ni ottaa tavattomasti päähän kun housut loppuu nilkkoihin.

Jos siis ihan viittitte laittaa listaa liikkeistä, jotka myy äitiysvaatteita ni iso kiitos. Voisin joku päivä lähteä vähän kiertämään ja metsästämään taas.

kiitos :flower:

Moi. Ilmoitatko sitten mistä löysit housut. Mulla sama ongelma, Jalat erittäin pitkät ja aina vaikea löytää sopivan pituisia housuja ja en haluaisi ens syksyä ja alkutalvea kulkea hame tai tuulipuku päällä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 12:06 moi kirjoitti:
Moi. Ilmoitatko sitten mistä löysit housut. Mulla sama ongelma, Jalat erittäin pitkät ja aina vaikea löytää sopivan pituisia housuja ja en haluaisi ens syksyä ja alkutalvea kulkea hame tai tuulipuku päällä.

Joo ilmotan jos jostain löydän. Oon netissäki kattellu vaihtoehtoja, mut ei niitä oikein uskalla tilata kun ei pääse ite sovittamaan ensin. Ja lisäks en kuitenakan haluis maksaa niistä mitään sataa euroa..Miks odottamisesta on tehty niin kallista? Ainoostaan tietyn malliset, eli lyhyet ja yleisesti pienet ihmiset löytää vaatteita kun vaan kävelevät kauppaan. Vähän pidemmät koivet omaavan täytyy oikeen metsästää. Samaa olen kiroillu jo pitkään ko nyt on kolmas raskaus menossa.

Mut toivon et löydän jotkut ja tuun raportoimaan sitte.

Mulla taas ongelmana on se et oon lyhyt ja leveä. :D Yhdet housut (lappumallset) löysin jostain, en muista mistä. Mut sitten onneks äidillä on taito ommella, niin hän on tehnyt mulle kahdet vyötärömalliset housut kun esikkoa odottelin. Jospa nyt sitten toisesta pyytäis vielä yhdet, noista kaksista toiset kun on melkeen loppuun pidetty. :D Ja kun ne on vielä ohutta kangasta kun esikko syntyi toukokuussa.. :D

Menipäs taas asian vierestä, mut kertokaa jos jotain löytyy joku liike missä ois paljon kokoja ja mielellään edullistakin... :whistle: Se on muuten kumma, kun vaatteet muutenkin maksaa paljon, ja äitiysvaatteet vielä enemmän. Joita ei sit edes kovin kauan voi käyttää... :whistle:

Menkää katsomaan ozbaby.fi sivuille, siellä linkki äitiysvaatteille ja merkkien sivuille, boob:lla ainakin tosi kivan näkösiä vaatteita. Hintoja ei kyllä sanota, voi olla kalliitakin...

Myllystä löytyy parhaiten: Benettonilla jonkin verran, Lindexissä vähän enemmän, H&M:ssä myös jonkin verran. Kaikissa KappAhleissa (keskusta+Mylly) on housuja ja alusvaatteita myynnissä. Lisäksi muutamia vaatteita Brahenkadulla Baobab Babyssä.

Oz:n housuista sen verran, että ei nekään pitkiä ole! Itelläni on kahdet noppies housut, mutta lahkeet oli pakko avata ja päästää saumanvarat!
Myllyn benettonilla ei oo housuja ollu kertaakaan ku olen käyny, mut kivoja paitoja kyllä! =)
Mutta tosiaan oma "tutkimukseni" tulos on se, että noppies housut oz:sta on pisimmät, mutta ei tarpeeksi ilman omia säätöjä...H&M, lindex, kappahl ovat ainakin mulle aivan liian lyhyitä!

Minulla on myös pitkät kintut.
Löysin syksyllä Myllyn H&M:stä mustat prässihousut, joissa oli liian pitkät lahkeet mulle! Eli sieltä vois löytää pitkäkoipinen housuja.

En tiedä liikkeen nimeä, mutta seinässä lukee isolla lapsiperheille tai sellaiseksi haluaville. Ajoin siitä tänään ohi ja ikkunassa lappu äitiysvaatteet -20%. Itse en poikennut kun en ole vielä raskaana, mieli olis kyllä tehnyt..Niin ja liike sijaitsee Mälikkälän kyljessä, samassa rakennuksessa Iskun kanssa. Naapurirakennuksessa mm. Gigantti ja ent. Stockmann-auto, mikälie nykyisin..

Yhteistyössä