Juu ei tänään mihkään, nyt ei kykene. Paitsi jos joku vie mut tuulettamaan päätä ja joku hoitaa ton lapsen...
On NIIIIIIIN kyllästyny tuohon ainaseen sairasteluun. En tiedä keneltä tarttu... Saatto olla että tuli, kun ajattelin pikku-Meeryläisen olevan riittävän terve vierailulle. Mut sovitaanko nyt kuitenkin niin, että ei tuoda niitä sairaita lapsia tapaamisiin, tai ainakin pidetään ne kaukana muista lapsista!??? :attn: :attn: :attn: Muuten mä lykkään tuon flunssasen korviaan kitisevän pojan toipumisen ajaks sille joka sen taudin on tapaamiseen tuonu. Kiitos!
Pahoittelen purkausta, mutta nyt on oikeesti mitta täynnä. Viikko tai korkeintaan kaks menee välissä suht ok ja taas sama rumba alusta, vaikka kaikkeni tekisin sen välttääkseni. Ei o itekään kiva sairaana hoitaa... Tästä äidin hommasta kun ei saa saikkua tarvittaessa. Yöllä ei saa nukkua eikä päivälläkään oikein, mutta jaksaa pitäis.
Vappu on vielä auki, kun ei tiedä toivutaanko tarpeeks. Itellä on jo ihan ok olo lääkkeitten kanssa, mutta ilman ei oikein luista. Posinovaa ja nenäsuihketta siis menee, yskänlääketableteillekin on tarvetta. Meeryläisille tekis mieli grillaamaan, kun kutsu saatiin, mutta kattoo nyt tosiaan tilanteen ensin. Jos ei sinne päästä, niin sit ollaan ihan kotona tylsistymässä. Veikkaan, että meiltä jää tääkin väliin... Ei o aikasemminkaan minnekään päästy ton alituisen sairastelun takia. Ja mä kun NIIIIIIIN kaipaisin vaihtelua ja vapaata.
No joo... Mä taidan mennä nyt pois, kun ottaa päähän niin julmetusti.
Tai no sen verran vielä, että kiitosta Raitapaidalle kirppistelystä ja Vib:lle hinnoiteluavusta! Oli ihan kivaa ja reilu pari kymppiä jäin voitolle. Liikaa jäi myymättä, mutta jospa sitä seuraavalla reissulla menis samalla kun omia tarpeettomia. Pitäs vaan kattoa valmiiks, että pääsis sitte nopeella varoajalla myymään.