Turn off-jutut/käytös treffikumppanilta-gallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Niin, eli minkälaiset jutut/käytös miehen suusta saavat tuntemaan myötähäpeää ja ällötystä, turn-off tunteita?

Mulle turn offeja ovat valitus, itsesääli, peruskäytöstapojen puute. Sellainen prinsessamaisuus, tyyliin jos vähän kolauttaa vaikka kättä johonkin, niin se onkin sitten puoli tuntia vikinää ja aijai kun nyt varmaan meni käsi poikki. Flegmattisuus ja laiskuus, se, että ei ikinä anna mitään vastaan. Ylimielisyys, itsekkyys.

Sanomisista sitten kiinnostuksen tappaa tehokkaasti kuluneet puujalat, jos siis heittää tosissaan. Omille jutuille hirnuminen. Rasismi, aiheeton ja putkinäköinen arvostelu, liian ehdottomat mielipiteet ja joustamattomat periaatteet, varsinkin asioista, joita ei ole itse edes joutunut kokemaan.

Toisen tekemisien arvostelu. Esim. eräs duunarimies naureskeli ja vinoili mun opinnoille ja koko ajan jaksoi muistuttaa, miten hänellä on jo talo ja auto ja ties mitä, tulee aina tienaamaan paremmin, kun minä kulutan persettäni luentosalin penkillä lukemassa tyyliin turhaa hifistelypaskaa, jolla ei ole tosielämässä mitään merkitystä. Oli aika turn off.

Minulle oli aikoinaan turn off kun treffikumppani alkoi kertomaan miten hyvännäköisen naisen oli nähnyt,oli niin hyvännäköinen että ei ikinä olisi uskonut äidiksi. Joo minäkin olin äiti..

"ainii muuten, mä olen istunu vankilassa. Ei siinä mitään ihmeitä, pari ihmistä tapoin mutta tavallaan seoli ihan itsepuolustusta. Tai no ei oikeestaan, mutta ihan syystä mä sen tein. Tavallaan. Enkä istunu ku 6 vuotta, ei paha."

Juu, hävisin kyllä ja kovaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Toisen tekemisien arvostelu. Esim. eräs duunarimies naureskeli ja vinoili mun opinnoille ja koko ajan jaksoi muistuttaa, miten hänellä on jo talo ja auto ja ties mitä, tulee aina tienaamaan paremmin, kun minä kulutan persettäni luentosalin penkillä lukemassa tyyliin turhaa hifistelypaskaa, jolla ei ole tosielämässä mitään merkitystä. Oli aika turn off.
Tämäkös se jaksaa turhatieteiden tohtoreita vituttavan. Elämä on...

Alkuperäinen kirjoittaja Vituttaako vituttaako:
Oho. Mikäs sua kaivelee kun pitää ivailla?

Alkuperäinen kirjoittaja Vituttaako vituttaako:

Sinua ei varmaan vituttaisi jos toinen ei arvostaisi jotain aika keskeistä asiaa elämässäsi. Akateemisia saa kyllä haukkua, varsinkin humanisteja, mutta auta armias jos vinoilet duunarin ammatista samalla mitalla... se ei ole taas sallittua. Eipä kyllä tulisi mieleen vittuilla kenenkään ammatista/opinnoista, aika junttia.

Niin, eli minkälaiset jutut/käytös miehen suusta saavat tuntemaan myötähäpeää ja ällötystä, turn-off tunteita?

Mulle turn offeja ovat valitus, itsesääli, peruskäytöstapojen puute. Sellainen prinsessamaisuus, tyyliin jos vähän kolauttaa vaikka kättä johonkin, niin se onkin sitten puoli tuntia vikinää ja aijai kun nyt varmaan meni käsi poikki.

:D Mä oon just tällainen, muutama päivä sitten kolautin varpaani ja kun olin ulvonut pari minuuttia voihkin vielä kuuluvasti tuskasta seuraavat kymmenen. Onneksi kukaan ei ollut sillä kertaa kuulemassa.

Mutta niistä miehistä. Mulle iso turn off on suvaitsemattomuus. Yksi mies kerran leimasi lähes kaikki ''homojen jutuiksi'', enkä jaksanut sitä kuunnella. Junttia x 1000.

Yhteistyössä