Turkuun huomenna! Tai siis tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se joku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

se joku

Vieras
Kyllästyin otona nysväämiseen ja päätin extempore että lähdetään junalla Turkuun. Kivaa eikö?

Esikoisen naama menee mutturalle: "mä en halua Turkuun, en autolla, en junalla. Miksi me mennään Turkuun?" valivali ja nati nati.

Isäntä rupeaa valittamaan: " se maksaa, mistä se ne rahat otat? "

Ihan oikeasti mulla repee pää kotona. Mä olen vuosikaudet viettänyt oloswuhteiden pakosta lomia kotona ja nyt mä en enää jaksa. Mä haluan vähän vaihtelua joten me mennään Turkuun.

Tervetuloa vaan :)! Miksköhän se esikoinen on niin turkuvastainen? Ettette vaan olisi tamperelaisia... ;)? Käykää yhdessä Turun nettisivuilla ja keksikää kivaa ohjelmaa huomiseksi, täällä on kyllä mistä valita.

No ei olla tamperelaisia, se on muutenkin tällä hetkellä niin muutosvastainen kuin olla ja voi :(

Aattelin että käytäis siellä Kupittaan seikkailu( ? )puistossa. Ollaan nyt vaan yksi yö, mutta se riittää kun välimatka ei ole niin iso, että kotiinpaluulla ei ole kiire.

Missä päin te yövytte? Onhan Turussa kaikenlaisia ruokapaikkoja. Siinä Seikkailupuiston lähellä on ainakin Kultainen Hirvi, keskustassa on sitten kaikkea mahdollista S-ryhmän ravinteleista kebab-paikkoihin ja jokilaivoihin.

Ne laivat, joissa tarjoillaan ruokaa, on täysin lapsiystävällisiä. Se ruokahan syödään eri tiloissa kuin joissa käydään pelkästään juomassa. Svarte Rudolfista saa ihan hyvää ruokaa. Jokirannassa hyvä ravintola on myös Blanko, siellä on hyvä lounas, samoin Mamissa.

Missä päin te yövytte? Onhan Turussa kaikenlaisia ruokapaikkoja. Siinä Seikkailupuiston lähellä on ainakin Kultainen Hirvi, keskustassa on sitten kaikkea mahdollista S-ryhmän ravinteleista kebab-paikkoihin ja jokilaivoihin.

Sinulta jäi mainitsematta Kupittaan puiston keskellä sijaitseva ravintola, eli Kupittaan Paviljonki

Ravintola Kupittaan Paviljonki, Turku

Muista ap pakata ainakin lapselle uimavarusteet mukaan, moni harmittelee seikkailupuistossa, kun vaatteet kastuvat kun vesileikkejä ei pysty kuitenkaan vastustamaan:D Kupittaalla on myös maauimala, jos haluaa ihan oikeasti uimaan. Seikkis on kyllä ihan ehdoton!

Yhteistyössä