Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 22:04 Vera kirjoitti:Turusta päivväää !
Minä naimisissa, kaksi lasta, :heart: :heart:
ja ikää vielä vähän aikaa alle 30-vee
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 10:17 Emmaliina kirjoitti:No jotain myyjän hommia haen mihin ei tarvita koulutuksia ku mulla on vaan toi lukio käytynä.En oo ehtiny pahemmin opiskeleen ko on näitä lapsia tullu ja nyt sovittiin miehen kans et hän opiskelee ittensä ensin valmiiks ja mä meen sitte kouluun.Sillä pitäs olla fysiikan opinnot hoidettuna sitte noin kolmen vuoden päästä. Mulla siis aikaa kolme vuotta miettiä mikä musta tulee isona =)
Ja ihmeessä KynttiläVakanAlla jäät tänne meidän kanssa roikkumaan. Ei täällä nyt niin tarkkoja tartte olla minkä ikänen kukakin on. Jos henkistä ikää kysyttäis ni munki varmaan tarttis olla tuolla alle 20v äideissä =)
tiedän tuon tunteen, kun tekisi mieli töihin, vaikka vauva pieni. :ashamed: tulee vaan sellainen olo, että saispa aamulla LÄHTEÄ JONNEKIN :saint:Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:31 dharma80 kirjoitti:Elikkäs asustellaan n55km päässä turusta mutta pidän itteeni "turkulaisena" vaikken koskaan siellä vakituisesti olekkaan asunut
Olen siis 26-vuotias ja avomies on 32v... 3.7.06 meille syntyi ihkunat kaksospojat elikkäs kohta tulee maaginen puolivuotta täyteen :heart:
Työelämässä olen, vanhuksia hoidan palvelukodissa ja vakkaripaikka. Sinne sit palailen jossain vaiheessa vaikka nyt jo välillä mieli tekis mennä hommiin :ashamed:
Omaa kotia tekis mieli, eli vuokrassa asustellaan ja liian pieniksi tää kohta käy..pitää miestä kovin ylipuhua!!!
Joulu vietetään mummiloissa eli ei tartte stressata muutakun lahjojen kanssa
:wave: kaikille
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:33 KynttiläVakanAlla kirjoitti:ei sua Emmaliina ruokaravintola- tai liikennemyymälätyöt kiinnosta? voisin vinkata pari paikkaa, joiden tiedän tarvitsevan käsiparia...
mulla ei minkäännäköistä jouluressiä tosiaan ole. olemme aattona eka mammalla joulupuurolla ja sitten illaksi mun vanhempien luo, joten koti saa olla sekamelskana,eikä tarvi ruokakaupassa käydä
peesi! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 12:35 Emmaliina kirjoitti:Ja taizii tervetuloa vaan. Kyllä me sut kelpuutetaan tänne puolelle jo ihan ilomielin. =)
tänne vaan! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 17:12 mä-06 kirjoitti:Hei kaikille!
Turusta olen ja ikää on kertynyt huikeat 22v, avopuolisoni on 24v ja
poikamme on 6,5kk.
Kumpikin ollaan kotona ja minä jään luultavasti hoitovapaalle =)