Turkulaisia?

Meikäläinen onnellisessa avoliitossa miehen kanssa ja porukasta löytyy myös yks vähän alle kaks vuotias pojan vekkuli ja sitte meillä on pieni enkeli poika, jota jaksetaan päivästä toiseen ikävöidä. Ikää meillä miehen kans suunnattomat 22-vuotta! =)

Mites muilla?

Ja ootteko töissä vai vapaalla vai opiskelija elämää? Mun pitäs tässä nyt töitä jostain keksiä tammikuun loppuun mennessä.. Ei vaan kukaan oo mulle soitellu vielä että tuuhan töihin. Hakemuksia kyl lähettelen mut ei mihinkää tunnu pääsevän ilman sitä tätä ja tota koulutusta noin ja näin monella kokemusvuodella.. Noh,ehkä se tästä sitte ko tuo uusien kujeiden vuosi alkaa. =)

toi työnhaku on kyllä tosi rasittavaa. minkä alan töitä Emmaliina etsii?

mulle tuli yllättäen tänään vapaapäivä, kun kuopus valitteli vatsakipua. (nyt leikkii tuolla ihan tyytyväisenä.. :x mut ihana olla kotona välillä keskellä päivää :D )

esikoinenkin kohta tulee koulusta elämänsä ensimmäisen todistuksen kanssa. nyyh, miun vauveli :snotty:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.12.2006 klo 22:04 Vera kirjoitti:
Turusta päivväää !

Minä naimisissa, kaksi lasta, :heart: :heart:
ja ikää vielä vähän aikaa alle 30-vee

minäkin saan ensi vuonna siirtyä tuohon 30-40-v äiteihin B)
hui! luulenpa, että väenväkisin roikun täällä nuorempien kanssa vielä vaiks kuin kauan :D

No jotain myyjän hommia haen mihin ei tarvita koulutuksia ku mulla on vaan toi lukio käytynä.En oo ehtiny pahemmin opiskeleen ko on näitä lapsia tullu ja nyt sovittiin miehen kans et hän opiskelee ittensä ensin valmiiks ja mä meen sitte kouluun.Sillä pitäs olla fysiikan opinnot hoidettuna sitte noin kolmen vuoden päästä. Mulla siis aikaa kolme vuotta miettiä mikä musta tulee isona =)

Ja ihmeessä KynttiläVakanAlla jäät tänne meidän kanssa roikkumaan. Ei täällä nyt niin tarkkoja tartte olla minkä ikänen kukakin on. :LOL: Jos henkistä ikää kysyttäis ni munki varmaan tarttis olla tuolla alle 20v äideissä =)

Allekirjoittanut tunnustaa.

Avoliitossa, esikoista odotan (masu vielä pieni) ja opinnot loppusuoralla. Harrastuksina lemmikkilinnut, musiikki, askartelu ja vaihtelevasti liikunta. Ikää kertynyt 26.

Töitä pitäis myös mun löytää, mut on noi joulupuuhat vieneet mehut... Laiskottaa siltä osin. Muuttokin tuli juuri tehtyä, joten riittää touhua kotonakin. Harmi kun siitä ei kukaan maksa mulle palkkaa... :D

Oon aika tuore asukki täällä... Missä täällä tutustuu ihmisiin, jos ei halua käydä rafloissa?

pikkumyy

Enpä osaa sanoa missä tutustuis ihmisiin..Oon koko ikäni tääl asunu ni kaverit on sitte lähinnä tullu koulusta,töistä ja harrastuksista. Voisin ajatella et jos sitte vauvan kanssa jaksaa käydä josain äitilapsi jutuissa ni tulee ainaki äitikavereita..

Kauan oot asunu turussa?ja miten pitkällä maha on? <br><br>

minäkin olen tänne aikoinaan miehen perässä muuttanut, ja ystäviä sain oikeastaan vasta kun lapsen kanssa rupesin tuossa pihalla käymään. hiekkalaatikon reunalla tutustuu!
nyt on hyvä kun on naapurissa ystäviä, niin voi helposti vierailla :D

ja heti vauvan kanssa vaan kaikennäköisiin kerhoihin.

Saankos liittyä mukaan joukkoon :wave:

Virallisesti en turkulainen oo, asutaan kyllä niin lähellä Turun rajaa et on Turun postinumero.

Mulla ikää pian 25v. Perheestä löytyy aviomies 25v. ja ihana poika 4,5kk

:heart:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 10:17 Emmaliina kirjoitti:
No jotain myyjän hommia haen mihin ei tarvita koulutuksia ku mulla on vaan toi lukio käytynä.En oo ehtiny pahemmin opiskeleen ko on näitä lapsia tullu ja nyt sovittiin miehen kans et hän opiskelee ittensä ensin valmiiks ja mä meen sitte kouluun.Sillä pitäs olla fysiikan opinnot hoidettuna sitte noin kolmen vuoden päästä. Mulla siis aikaa kolme vuotta miettiä mikä musta tulee isona =)

Ja ihmeessä KynttiläVakanAlla jäät tänne meidän kanssa roikkumaan. Ei täällä nyt niin tarkkoja tartte olla minkä ikänen kukakin on. :LOL: Jos henkistä ikää kysyttäis ni munki varmaan tarttis olla tuolla alle 20v äideissä =)

vink vink..kannattaa hakee Lidliin töihin, melko varmaan päsee..
Itse olen ja on vaan lukio pohjalla..

Saiskos mukaan liittyä?
En viihdy tuolla alle 20 puolella, vaikka vasta 19 oonkin.
Runosmäestä, kihloissa eikä vielä lapsia. Tähän palstaan oon vaa näin kroonisena vauvakuumeilijana koukkuun jäänyt :D

Töissä on perheessä lapsia hoitamassa ja samalla käyn avoita yliopistoa, jos syksyllä pääsisi opiskelemaan ja sit vois alkaa vakavasti perheenlisäystä miettimää ;)

Pitää tosiaan sinne Lidliinki sitte yrittää..Jos vaan tuikkais hakemuksen ni ehkä jotain löytyis..

Mites muuten on jouluvalmistelut sujunu? Musta jotenki tuntuu et meillä on vaan kaaos, mut silti en jaksa stressata. Ei oo edes kuusta vielä pystytetty :ashamed: Lahjat on sentään enemmän vähemmän jo paketissa ja ruuat kaapissa valmiina. Kinkkua laitetaan tänä yönä sitte ja jännätään miten meidän eka ihan oma kinkku onnistuu. Aattona pitää sitten jaksaa anoppia kun se tulee taas varomaan pojan menoa. Se on niin jännä tapaus kun pelkää koko ajan että tuo meidän rämäpää loukkaa itteään ko niin kovasti painelee ympäriinsä ja kiipeilee millon mihinkin =)

Elikkäs asustellaan n55km päässä turusta mutta pidän itteeni "turkulaisena" vaikken koskaan siellä vakituisesti olekkaan asunut:D

Olen siis 26-vuotias ja avomies on 32v... 3.7.06 meille syntyi ihkunat kaksospojat elikkäs kohta tulee maaginen puolivuotta täyteen :heart:

Työelämässä olen, vanhuksia hoidan palvelukodissa ja vakkaripaikka. Sinne sit palailen jossain vaiheessa vaikka nyt jo välillä mieli tekis mennä hommiin :ashamed:

Omaa kotia tekis mieli, eli vuokrassa asustellaan ja liian pieniksi tää kohta käy..pitää miestä kovin ylipuhua!!!

Joulu vietetään mummiloissa eli ei tartte stressata muutakun lahjojen kanssa :LOL:

:wave: kaikille

ei sua Emmaliina ruokaravintola- tai liikennemyymälätyöt kiinnosta? voisin vinkata pari paikkaa, joiden tiedän tarvitsevan käsiparia...

mulla ei minkäännäköistä jouluressiä tosiaan ole. olemme aattona eka mammalla joulupuurolla ja sitten illaksi mun vanhempien luo, joten koti saa olla sekamelskana,eikä tarvi ruokakaupassa käydä :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:31 dharma80 kirjoitti:
Elikkäs asustellaan n55km päässä turusta mutta pidän itteeni "turkulaisena" vaikken koskaan siellä vakituisesti olekkaan asunut:D

Olen siis 26-vuotias ja avomies on 32v... 3.7.06 meille syntyi ihkunat kaksospojat elikkäs kohta tulee maaginen puolivuotta täyteen :heart:

Työelämässä olen, vanhuksia hoidan palvelukodissa ja vakkaripaikka. Sinne sit palailen jossain vaiheessa vaikka nyt jo välillä mieli tekis mennä hommiin :ashamed:

Omaa kotia tekis mieli, eli vuokrassa asustellaan ja liian pieniksi tää kohta käy..pitää miestä kovin ylipuhua!!!

Joulu vietetään mummiloissa eli ei tartte stressata muutakun lahjojen kanssa :LOL:

:wave: kaikille
tiedän tuon tunteen, kun tekisi mieli töihin, vaikka vauva pieni. :ashamed: tulee vaan sellainen olo, että saispa aamulla LÄHTEÄ JONNEKIN :saint:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.12.2006 klo 20:33 KynttiläVakanAlla kirjoitti:
ei sua Emmaliina ruokaravintola- tai liikennemyymälätyöt kiinnosta? voisin vinkata pari paikkaa, joiden tiedän tarvitsevan käsiparia...

mulla ei minkäännäköistä jouluressiä tosiaan ole. olemme aattona eka mammalla joulupuurolla ja sitten illaksi mun vanhempien luo, joten koti saa olla sekamelskana,eikä tarvi ruokakaupassa käydä :)

Mua kiinnostaa mikä tahansa työ täl hetkellä. Ainoostaan siivoushommia en voi tehä kun en oikein tuu toimeen niin vahvojen kemikaalien kans mitä käyttävät putsaamiseen. Periaattees voisin nirsoilla jopa työajoissa mut rupee tuleen sen verran epätoivonen olo, et kaiketi pakko ottaa sitte se mitä annetaan.

Meidän kinkku onnistu! Tai vähän se kärähti ruskistamis vaiheessa mut eipä tuo makua oo vielä haitannu. Uskalletaan ens vuonnaki tehä sitte oma. =) Tänään haettiin kuusi kellarista (juu meillä on muovinen kapistus) mut ei vielä saatu koristeltua kun ei ihka uudet valot sitte toiminukaa. Pitää sitte änkeä vielä kauppaan tänään muitten matti myöhästen kanssa. No pitää sitä samal ostaa maksalaatikkoa kun mies ei sitä ostanu. Ei ite tykkää ni sopivasti unohti sen kauppaan..

Iltapäivällä mennään pappan eli mun isän luo kahville ja nähdään samalla mun veli vaimoineen. Toivotaan et niillä olis eräitä kivoja uutisia jo =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.12.2006 klo 17:12 mä-06 kirjoitti:
Hei kaikille!

Turusta olen ja ikää on kertynyt huikeat 22v, avopuolisoni on 24v ja
poikamme on 6,5kk.
Kumpikin ollaan kotona ja minä jään luultavasti hoitovapaalle =)
tänne vaan! :wave:

suosittelen kotiinjäämistä ainakin joksikin aikaa tuon äitiysloman jälkeen. lapset on hetken pieniä ja siitä hetkestä kannattaa nauttia.

aika "hassua" että kaikille suosittelen kotiinjäämistä. tai no, olen vahvasti sitä mieltä, että alle vuoden ikäinen lapsi on liian pieni tarhaan, mutta itse olen vienyt vuoden ja kolmen kk iässä molemmat, kun oli PAKKO päästä töihin.. :ashamed: mut silloin tuntui siltä..

Yhteistyössä