Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Itse en sinne enää ikinä muuttaisi. Öisin ei uskalla kävellä ja iltaisinkin saa vilkuilla ympärilleen. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmatapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Itse en sinne enää ikinä muuttaisi. Öisin ei uskalla kävellä ja iltaisinkin saa vilkuilla ympärilleen. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmatapauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Itse en sinne enää ikinä muuttaisi. Öisin ei uskalla kävellä ja iltaisinkin saa vilkuilla ympärilleen. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmatapauksia.
Niinpä tietty :| Siellä vaan ois noita Ylioppilaskylän perheasuntoja. Onhan niitä toki muuallakin ja niihin haetaan ensisijaisesti, muistelisin että oon vaan joskus aiemminkin kuullut että toi on vähän semmosta kyseenalaista aluetta...
Alkuperäinen kirjoittaja eeh :Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Itse en sinne enää ikinä muuttaisi. Öisin ei uskalla kävellä ja iltaisinkin saa vilkuilla ympärilleen. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmatapauksia.
Niinpä tietty :| Siellä vaan ois noita Ylioppilaskylän perheasuntoja. Onhan niitä toki muuallakin ja niihin haetaan ensisijaisesti, muistelisin että oon vaan joskus aiemminkin kuullut että toi on vähän semmosta kyseenalaista aluetta...
Itse asun tysin asunnoissa. Suosittelen lämmöllä Kotivaloaja Räntämäkeä nyt ylipäätään.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja eeh :Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja eeh:Itse en sinne enää ikinä muuttaisi. Öisin ei uskalla kävellä ja iltaisinkin saa vilkuilla ympärilleen. Paljon maahanmuuttajia ja ongelmatapauksia.
Itse asun tysin asunnoissa. Suosittelen lämmöllä Kotivaloaja Räntämäkeä nyt ylipäätään.
Noi on siellä etupäässä mun listalla noi Kotivalon asunnotSitten toi YO-kylä, Auringonnousu (miten on ton Haritun laita alueena?), Ispuri (Puistomäki?), Kuunsilta ja Pilvilinna. Mä jätän sitten noi Varissuon jutut ihan suosiolla pois laskuista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko menossa Turkuun opiskelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko menossa Turkuun opiskelemaan?
No sinne mä olen hakenut ja luulisin jopa pääsevänikinEttä näillä näkymin ainakin kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tarvii käydä vähän vilkaisemassa noita alueita vaikka viikonlopun aikana, kyllä siitä jo jonkinlaisen yleiskuvan saa kun käy vähän kattelemassa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko menossa Turkuun opiskelemaan?
No sinne mä olen hakenut ja luulisin jopa pääsevänikinEttä näillä näkymin ainakin kyllä.
Vau, hieno juttu! Kirjoitukset meni ilmeisesti hyvin? Mitä alaa lähdet opiskelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:mä oon ainoan yhden kerran käyny vakkel ja silloinkin ku käveltiin kaverin kans ni joku pummi alko seuraa meitä ja koko matka kuulu jotain lumppua, narttua, hu**a, hutsu, ym. kauniita kutsumanimiä teinitytöistä. juostiin äkkiä linja-autoon ja en kyl ikinä enää astu siihen lähiöön. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tarvii käydä vähän vilkaisemassa noita alueita vaikka viikonlopun aikana, kyllä siitä jo jonkinlaisen yleiskuvan saa kun käy vähän kattelemassa![]()
Tervetuloa RäntämäkeenAsutaan tyssin asuntojen naapurissa, ollaan asuttu alueella viidettä vuotta, enkä muualle muuttaisi. Rauhallista, lapsille puistoja ja metsää jossa temmeltää, ihana pieni tarha ja paljon lapsiperheitä. Keskustaan bussilla vartissa. Suosittelen
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja poks:haritussa on palvelut tosi kaukana mutta aivan ihana luonto lähellä ja uittamon uimarannalle ja seikkailupuistoon lyhyet matkat... jos siis lapsiperheen menoja aattelee. toki bussit kulkee tosi hyvin. räntämäki on ok mutta mun mielestä sieltä on aika matkat lapsiperheiden ajanvietto paikkoihin. ja yo kylä no nyt on... öh.. no vanha ja sokkeloinen..
Alkuperäinen kirjoittaja turkulainen:Alkuperäinen kirjoittaja poks:haritussa on palvelut tosi kaukana mutta aivan ihana luonto lähellä ja uittamon uimarannalle ja seikkailupuistoon lyhyet matkat... jos siis lapsiperheen menoja aattelee. toki bussit kulkee tosi hyvin. räntämäki on ok mutta mun mielestä sieltä on aika matkat lapsiperheiden ajanvietto paikkoihin. ja yo kylä no nyt on... öh.. no vanha ja sokkeloinen..
jossa asuu myös aika paljon sosiaalitapauksia, juoppoja, nistejä, muita ongelmaisia... ei ainoastaan opiskeiljoita.
varissuo ei ole hirveän paha, sieltä on suora yhteys busseilla 32,42 ja 110 hämeenkadulle (yliopistolle) ja 110 taitaapi pysähtyä siinä yliopistonmäen edessä. se on oikeesti minun mielestäni helpoin lapsiperheen kanssa noista lähiöistä.
mutta suosittelisin kuitenkin sitä harittua, ihan sen takia että sulla on ap niitä koiria, ei se niin kaukana ole kaikesta kun luullaan ja kauniiseen katariinanlaaksoonkin pääsee koirien kanssa helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:Alkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Tarvii käydä vähän vilkaisemassa noita alueita vaikka viikonlopun aikana, kyllä siitä jo jonkinlaisen yleiskuvan saa kun käy vähän kattelemassa![]()
Tervetuloa RäntämäkeenAsutaan tyssin asuntojen naapurissa, ollaan asuttu alueella viidettä vuotta, enkä muualle muuttaisi. Rauhallista, lapsille puistoja ja metsää jossa temmeltää, ihana pieni tarha ja paljon lapsiperheitä. Keskustaan bussilla vartissa. Suosittelen
![]()