Turkulaisia paikalla??!!

Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
no etpä kovin paljon ole kiinnostunut edistämään miehesi liiketoiminta, jos et mahdollisille asiakkaille voi paikan nimeä edes kertoa. Mikä salaisuus se on? Kyllä sut varmaan tutut tunnistaa muutenkin, kun kerrot lapsistasi kaiken kuvien kera. Vai onko miehen myymä ruoka niin kelvotonta, ettei paljon viitti kehuskella? :kieh:
Jäkä jäkä.
Kyllä mun tutut ja moni palstatuttukin tietää, missä mies sapuskaa tekee. Mutta en mä sitä täällä aio kaikille kuuluttaa. Helvetinmoinen kiire niillä on joka tapauksessa ja asiakkaita riittää, eli ei ne mun mainostamista kaipaa :D

MINUT saa täältä tunnistaa, mutta ei mun mies palstaile.

Eikä mies ole edes tässä nykyisessä paikassa mikään omistaja tms. Ei ole hänen liiketoimintaansa.
 
nami
Mantun grilli on ihan yliveto :p Makkaraperunoiden aatelia :D
Kallu menettelee, kunhan et niiden makkaraperunoihin koske (yöks!) Hampurilaiset siellä on ihan hyviä.
Semiburgeri on myös suosittelemisen arvoinen paikka, mutta siitä on kyllä aikaa kun oon viimeksi siinä syönyt!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
ja ali baba vanhalla hämeentiellä on kanssa aivan must jos haluaa hyvää kebua :p tosin se on hieman kauempana ku mitä pintelin hakee.

ja hono oli oikeessa sen semiburgerin kanssa, siinä on kans hyvät sapuskat, en vaan muistanu sen paikan nimeä :D
Tuo semiburger kuullostaa sikälikin hyvältä jos sijaitsee vieläpä lähellä hotellia. =) Sitä siis vois ainakin kokeilla. :p
Soittele niin annan koordinaatit :D
Joo.. :D

 
jäkä jäkä itelles
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:
no etpä kovin paljon ole kiinnostunut edistämään miehesi liiketoiminta, jos et mahdollisille asiakkaille voi paikan nimeä edes kertoa. Mikä salaisuus se on? Kyllä sut varmaan tutut tunnistaa muutenkin, kun kerrot lapsistasi kaiken kuvien kera. Vai onko miehen myymä ruoka niin kelvotonta, ettei paljon viitti kehuskella? :kieh:
Jäkä jäkä.
Kyllä mun tutut ja moni palstatuttukin tietää, missä mies sapuskaa tekee. Mutta en mä sitä täällä aio kaikille kuuluttaa. Helvetinmoinen kiire niillä on joka tapauksessa ja asiakkaita riittää, eli ei ne mun mainostamista kaipaa :D

MINUT saa täältä tunnistaa, mutta ei mun mies palstaile.

Eikä mies ole edes tässä nykyisessä paikassa mikään omistaja tms. Ei ole hänen liiketoimintaansa.
No jos siellä niin paljon töitä riittää, niin mikset säkin ole töissä siellä? Tai mitä sitä töitä tekemään, jos muutenkin pärjää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jäkä jäkä itelles:
No jos siellä niin paljon töitä riittää, niin mikset säkin ole töissä siellä? Tai mitä sitä töitä tekemään, jos muutenkin pärjää.
Miksi mun pitäisi mennä töihin pizzeria-kebabravintolaan? :eek: Ei se työ kiinnosta mua ollenkaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja jäkä jäkä itelles:
No jos siellä niin paljon töitä riittää, niin mikset säkin ole töissä siellä? Tai mitä sitä töitä tekemään, jos muutenkin pärjää.
Miksi mun pitäisi mennä töihin pizzeria-kebabravintolaan? :eek: Ei se työ kiinnosta mua ollenkaan.
kiinnostaako sua yhtään mikään työ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja jäkä jäkä itelles:
No jos siellä niin paljon töitä riittää, niin mikset säkin ole töissä siellä? Tai mitä sitä töitä tekemään, jos muutenkin pärjää.
Miksi mun pitäisi mennä töihin pizzeria-kebabravintolaan? :eek: Ei se työ kiinnosta mua ollenkaan.
kiinnostaako sua yhtään mikään työ?
Kokopäiväduunia en ainakaan halua, enkä ilta-viikonlopputyötä, kun on nuo kaksi lasta. Joku asiakaspalvelutyö voisi olla ihan jees, mutta mieluiten menisin opiskelemaan. Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen kotonaoloon.
Miksi kysyt? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja jäkä jäkä itelles:
No jos siellä niin paljon töitä riittää, niin mikset säkin ole töissä siellä? Tai mitä sitä töitä tekemään, jos muutenkin pärjää.
Miksi mun pitäisi mennä töihin pizzeria-kebabravintolaan? :eek: Ei se työ kiinnosta mua ollenkaan.
kiinnostaako sua yhtään mikään työ?
Kokopäiväduunia en ainakaan halua, enkä ilta-viikonlopputyötä, kun on nuo kaksi lasta. Joku asiakaspalvelutyö voisi olla ihan jees, mutta mieluiten menisin opiskelemaan. Tällä hetkellä olen ihan tyytyväinen kotonaoloon.
Miksi kysyt? :D
Olen saanut sen käsityksen juttujesi perusteella, et olet ollut jo pitempään kotona ja lapsetkin hoidossa (kuntoutuksessa), joten ei sun sen takia ainakaan tarvis kotona notkua, et olisit hoitovapaalla. On tullut sellainen mielikuva, että joku sulle ei mikään työ kelpaa tai sit et haluakaan töitä tehdä, koska kyllä Turun kokoisessa paikassa jotain työtä olisi tarjolla. Ainakin jotain tilapäistä välillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Sä oot sitten ihana vieras :hug:

Vai kuntoutuksessa :LOL:
No siihen tämä nimimerkki vetoaa aina kun tulee keskustelu subjektiivisesta päivähoidosta. Että hänen lapsensa on kuntoutuksessa siellä hoidossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen saanut sen käsityksen juttujesi perusteella, et olet ollut jo pitempään kotona ja lapsetkin hoidossa (kuntoutuksessa), joten ei sun sen takia ainakaan tarvis kotona notkua, et olisit hoitovapaalla. On tullut sellainen mielikuva, että joku sulle ei mikään työ kelpaa tai sit et haluakaan töitä tehdä, koska kyllä Turun kokoisessa paikassa jotain työtä olisi tarjolla. Ainakin jotain tilapäistä välillä.
Jep, olen ollut kotona siitä asti kun esikoinen syntyi, eli viisi vuotta.
Lapsilla on kyllä hoitopaikat, mutta suurimman osan ajastaan he ovat kotona, mun kanssani. Kuopus on se, jolla on kuntoutuksen tarvetta, esikoisella ei ole tarvetta muulle kuin kavereille aika ajoin. Ei kumpikaan ole hoidossa päivittäin, eikä koskaan koko päivää.

En mä töitä hae. Pari kertaa on iskenyt joku hetkellinen mielenhäiriö, ja olen hakenut mielenkiintoista paikkaa. Toinen oli viime keväänä, toinen nyt syksyllä, jälkimmäisen paikan sain mutta kieltäydyin siitä koska haastattelun ja asioiden pohtimisen jälkeen se ei enää vaikuttanut järkevältä ratkaisulta. Olisihan täällä töitä, mutta en näe mitään syytä sille, miksi mun pitäisi hakemalla hakea duunia, ja ottaa mikä tahansa työ, koska olen mielummin kotona lasten kanssa. En halua heille pitkiä hoitopäiviä viidesti viikossa, toivottavasti siihen ei koskaan joudutakaan, ihanne olisi jos pystyttäisiin pitämään lapsilla lyhyempiä hoitopäiviä ja arkivapaita ihan kouluikään asti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No siihen tämä nimimerkki vetoaa aina kun tulee keskustelu subjektiivisesta päivähoidosta. Että hänen lapsensa on kuntoutuksessa siellä hoidossa.
Joo, nuorimmaisella on kehitysviivästymä ja siksi hänelle on hoitoa suositeltu. Ei tosin kuntoutuksena, vaan kuntoutuksen tukena muiden juttujen lisäksi.

Esikoinen taas on hoidossa vain ja ainoastaan siksi, että siellä on ikätovereita, kun ne kerhot ei meille sovi (se jeesusallergia...).
 
vierak
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No siihen tämä nimimerkki vetoaa aina kun tulee keskustelu subjektiivisesta päivähoidosta. Että hänen lapsensa on kuntoutuksessa siellä hoidossa.
Joo, nuorimmaisella on kehitysviivästymä ja siksi hänelle on hoitoa suositeltu. Ei tosin kuntoutuksena, vaan kuntoutuksen tukena muiden juttujen lisäksi.

Esikoinen taas on hoidossa vain ja ainoastaan siksi, että siellä on ikätovereita, kun ne kerhot ei meille sovi (se jeesusallergia...).
Mikä kehitysen viivästymä pojallasi on? (ei ole pakko kertoa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierak:
Mikä kehitysen viivästymä pojallasi on? (ei ole pakko kertoa)
Puheen kehityksen viivästymä, viimeisimmällä neurologikäynnillä todettiin myös lievää viivästymää motoriikassa, joka saattaa osittain selittyä sillä että poika on iso ikäisekseen. Puheterapiassa on, tukiviittomista luovuttiin jo kun puhetta alkoi tulla, toimintaterapiaan jonottaa.
 

Yhteistyössä