TURKULAISET!!!

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Osaako joku sanoa?Mihin päiväkotiin mä vien lapsia kun me muutamme yli-mariaan,Moisioon???Tiedäkö joku yli-mariasta jotain?Kun se on uus paikka,onko sinne tulossa päiväkoti,koulu?Tiedäkö joku mitä sinne rakennetaan nyt,ainakin joku iso rakennus tulossa?Mistä mä saan tietä?

yli-maariassa on kaikki paikat kiinni jo päiväkodissa. ku ei sielä käsittääkseni oo ku yks päiväkoti ja jumalattomasti taloja.

se on muistaakseni se motarin toisella puolella oleva maarian alue (en muista nyt tähän hättään sitä asuinalueen nimeä) jolle tullaan rakentamaan päiväkoti ja vissiin koulukin, mutta siihen menee vielä aikaa.

pistä muuten nytkypyllylle yyveetä, hän ossaa varmasti vastata siun kysymyksiin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
minkäläistä asuinaluetta,tiedätkö mihin? =)

Siitä oli Turun sanomissa juttu muutama päivä sitten. Minun ymmärryksen mukaan se tulee siihen huoltoaseman lähelle tien toiselle puolelle (aika lähelle sitä, mihin se vanhustenhoitopaikka tulee). En tarkemmin lukenut sitä juttua, mut varmaan omakoti- ja rivitaloja siihen tulee. Niin muuten, Paattisilla on myös päiväkoti (me käydään Paattisilla myös neuvolassa.. )

Moisiossa on ainakin päiväkoti, mutta on mun käsityksen mukan aika täynnä.Samoin Moision neuvola. Eräs tuttavani asuu Yli-Maariassa, hän käy Jäkärlässä neuvolassa. Paattisilla on myös neuvola. Se iso rakennus on vanhusten palvelutalo, joka avataan syksymmällä. :)

Yhteistyössä