Turkulaiset, tai kenelle tulee Turun Sanomat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kadotus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kadotus

Vieras
Muistatteko tässä muutama vuosi sitten kun Turun sanomissa oli löytyneet-osastolla ilmoitus että "löydetty pino todistuksia"?

Luin silloin ilmoituksen hymyssäsuin että kuka ihme hukkaa todistuksensa mutta nyt huomaan että minun omat ovatkin kadonneet ! (koulu- ja työtodistukset)

Nuo löydetyt ovat siis minun tietysti eli mistä voisin saada käsiini tuon vanhan ilmoituksen?

Vai olenko nähnyt unta tai muistanko väärin? Että se olikin kadonneet-osastolla ja joku muukin on kadottanut todistuksensa.

Viimeksi minulla on havainto torkkareistani elokuulta 2005.
Kiitos jos joku muistaa ja auttaa!

mistä sie voit olla niin sataprosenttisen varma että ne on justiinsa sinun todistuksia? ja nytkö sie vasta huomasit että ne on kadonneet? eli siis ilmotus on pari vuotta sitte ollu turkkarissa, sie muistat ilmotuksen mutta nyt vasta huomaat todistuksien kadonneen? ei mee miulla jakeluun ei... kyllä mie oisin jo sillon vähän tarkistellu jos kerta on semmonen mahollisuus olemassa että toikkarit katoilee...

ja mene kirjastoon, siellä ne on mikrofilmillä kaikki turkkarit :D

Mä ehkä ottaisin yhteyttä suoraan sinne Turun Sanomiin. Vaikken ymmärrä, miten joku löytäjä olisi etsinyt sinua tyttönimelläsi..onhan (ainakin jossain) työ/koulutodistuksissa sun sotukin..

Yhteistyössä