TURKULAISET JA LÄHELLÄ ASUVAT HUOMIO HUOMIO!!!!!! (kestovaipoista kiinnostuneet)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Kopsaan tähän ilmoituksen. Unohdin itse jo vallan, mutta onneks ystävä muistutti. Itse aion kyllä ehdottomasti mennä :)

HUOM: Kestovaippahulinat 1.11.2008 Turussa (myös livekirppis :) )
Tervetuloa Kesto-vaippayhdistyksen perinteisiin syyshulinoihin Raatihuoneelle, Turun Vanhalle Suurtorille lauantaina 1.11. klo 10-15.

Ilmainen sisäänpääsy.

. kestovaippa- ja kantoliinaopastusta . kestovaippalainaamo . teese-
itse-piste nepitysmahdollisuudella . vaippakirpputori . kestovaippa-
ja lastenvaatemyyjiä . Reilun kaupan puolesta Repu ry:n
edullinen reilun kaupan kahvio . Turun Seudun Jätehuollon ekoaiheinen
nukketeatteri (klo 11 alle kouluikäisille ja klo 12 kouluikäisille)
. värikäs halloween-teema .

Tapahtuma on osa VALONIAn Kelaa! Kestävä kulutus ja elämänlaatu -hanketta. Lisätietoja,
liikuntaesteisten ajo-opastus ja ilmoittautuminen kirpputorille 29.10. mennessä:
vaippalainaamo-turku@kestovaippayhdistys.fi,

Olikos täältä joku paikalla? Mä oon NIIN innoissani nyt :D. Tein mahtavia löytöjä kirpparivaipoista ja vielä paremmin olis varmasti tehnyt jos olis mennyt ajoissa paikalle. Lisäksi ostin pesupähkinöitä, itelleni kestositeet (tosi halvalla) ja yhdet uudet vaippakuoret.

Peikkikselle sain lainaksi kantoliinan ja opastusta miten sidotaan jne. Peikkis viihtyi mainiosti ja musta tuo oli vallan ihana!!! En vielä ostanut itelleni liinaa kun ne kuitenkin on sen verran hintavia. Mutta siis aivan mahtava!!

Käytiin vielä kahvilla ja mokkapalalla, reilun kaupan tuotteista tehty ja hintaa oli peräti 2?. Ja NIIN hyvää :p .

Mä oon aivan intsinä täällä ja nyt odotan vaan ens huhtikuuta jolloin tuo kuulemma on seuraavaksi :D.

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä haluun vauvan |O
Sitä sais kestovaipattaa ja kantaa liinassa :heart:

no ei muutaku tekemään :D

Ku ei millään jaksais :|
Raskaus, närästys, ainainen kusihätä, selkäkipu, "v*ttusyntyykstääikinä "- olo kun raskaus on mennyt yli lasketun ajan.... Synnytys, jälkivuoto, tissit räjähtämispisteessä, yövalvomiset, sinappikakkavaippoja 10 per yö....puhumattakaan tihulais-tuholaisvaiheesta, uhmaiästä...eieieiei :D

En mä oo ihan vielä henkisesti siihen valmis. Kuopuksen vauva-aika on edelleen tuoreessa muistissa :). Kattellaan parin vuoden päästä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Oli muuten tosi hyviä löytöjä siellä kirppiksellä, heti aamusta oli vaan hirveä tungos.
Huhtikuussa sitten uudestaan!

Joo niinpä :flower: . Mies naureskelee kun mä olen nyt ollut NIIN onnellinen tuolta tultuani :D. Enkä millään malttais odottamaan että pääsis noita kaikkia vaippalöytöjä kokeilemaan :).

Ja maistoitko muuten kahvilassa niitä mokkapaloja? Vei kielen mennessään :p

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja - - :
Oli muuten tosi hyviä löytöjä siellä kirppiksellä, heti aamusta oli vaan hirveä tungos.
Huhtikuussa sitten uudestaan!

Joo niinpä :flower: . Mies naureskelee kun mä olen nyt ollut NIIN onnellinen tuolta tultuani :D. Enkä millään malttais odottamaan että pääsis noita kaikkia vaippalöytöjä kokeilemaan :).

Ja maistoitko muuten kahvilassa niitä mokkapaloja? Vei kielen mennessään :p

Vaan enpä maistanut, kahvia vaan juotiin - ei nisuja lain.
Oli kyllä mainio tapahtuma, saisi olla useamminkin.Tosin sitten voisi päästä tämä vaippojen hamstraus ihan valloilleen ...

Yhteistyössä